Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Elisa2 schreef:Ja lijkt me heel normaal..ik denk dat het gewoon onzekerheden zijn die voortkomen uit de verandering.
Richt je op de positieve punten van het huis en bedenk dat je altijd terug kunt gaan als jullie niet kunnen aarden.
nynke55 schreef:Verhuizen is altijd moeilijk. Toen wij naar een dorp verhuisden zijn we gelijk naar alle buren gegaan om ons voor te stellen, dat heeft alles zoveel gemakkelijker gemaakt.
Taffje schreef:Wat is de reden dat jullie verhuizen? En waarom hebben jullie voor dat dorp gekozen?
Gwenvd schreef:Dank je wel voor je reactie. Toen ik uit huis ging was er ook echt geen spanning, hooguit wat gezonde spanning. Ik ben tot mijn 26ste vaak verhuisd en het deed me niks. Vond het wel prima allemaal. Maar nu...
Het huis is echt heerlijk, alleen maar voordelen voor iedereen, als ik er binnen loop is wr ook niks aan de hand.
tyleysmiley schreef:Ooh wat fijn, ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Wij hebben een flinke verbouwing van 3 maanden achter de rug en echt alles is verbouwd en helemaal naar onze smaak. We wonen hier nu net 4 maanden en toch met een zwaar gevoel de makelaar gebeld. Die komt binnenkort eens kijken en dan zit de kans er dik in dat het huis in de verkoop gaat. Ik wou dat ik het huis en flinke tuin kon oppakken en een paar dorpen verderop neer kon gooien, maar helaas...