Nijmeegse 4 daagse 2019

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb je al eens meegedaan ?

Nee ben je gek
39 (37%)
Nee maar wil het ooit wel doen
42 (40%)
Ja 1-5
20 (19%)
Ja 5-10
2 (1%)
Ja 10+
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 105


AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 22:39

Ik heb mij vandaag ook ingeschreven.
Weet nog niet wat ik ben haha.
Maar ik ga toch voor elke dag vroeg met mijn maatje zoals elke keer haha xD

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 19:39

Ik heb gisteren ook mijn bevestiging gehad. Voor het eerst 50km....nog even en we weten of mijn vriend ook is ingeloot. Ik ben zo benieuwd!

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 21:09

Spannend !

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:11

@Linn; spannend, enig idee wanneer jullie iets horen?

Wipher
Berichten: 506
Geregistreerd: 22-06-13

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:11

Voor wie een slaapplekkie zoekt: ik ben op vakantie en wil mijn huisje graag beschikbaar stellen! 5minuutjes van het centrum (fiets). Stuur me een pbtje bij vragen of interesse :)

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 18:40

Kobus17 schreef:
@Linn; spannend, enig idee wanneer jullie iets horen?

29 maart is de loting!

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 22:00

Het is officieel dat er geloot gaat worden.

47.364 aanmeldingen

Suc6 allemaal

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:38

Wat zijn wij blij dat we verzekerd zijn van start :D

Onze eerste officiele trainingstocht is de 30 van Zandvoort wij gaan voor de 18km als rustige start na een turbulente februari en start van maart even op het gemakje weer iets doen.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:24

Nog steeds niet zeker of ik me ga inschrijven..... Neig naar ja. Enige bezwaar voor mezelf is nog dat als ik het niet red qua trainen of wat dan ook, dat ik daar een debutant mee tekort doe....

Kleine teen is weer genezen van mijn vijftien kilometer twee of drie weken terug (weet het al niet meer). Loop nu redelijk makkelijk. Volgende week is er een wandeling vanuit mijn dorp. Deze is 15km of 25km..... Ik wil toch voor de 25km gaan. Heb al gelezen hoe de wandeling ongeveer gaat, dus kan nog beslissen voor de 15km te gaan als blijkt dat het niet lukt.
De 30 van zandvoort ga ik niet voor de 30km, maar ga ik het terug zetten naar de 18,5km. Al contact gehad met de organisatie en dat kan gelukkig! Dag erna ga ik de ijsseltrail doen. Driemaal is scheepsrecht voor die tocht! Twee jaar terug was de eerste editie, zat ik midden in mijn verhuis, vorig jaar was het te pittig gezien mijn enkel die ik begin februari fors verzwikt had en de pittige dertig van zandvoort de dag ervoor.... Dit jaar moet en zal ik die ijsseltrail dus lopen, haha!

Verder wil ik eigenlijk proberen zoveel mogelijk in de avond een blokje om, zeker nu het er naar uit ziet dat die kloterige wind gaat liggen..... Man, wat ben ik die zat! Mede omdat ik weinig mobiel ben en dus voor zo ongeveer alles op de benenwagen ben aangewezen. Regen die door de wind van alle kanten komt...... Ben er echt helemaal klaar mee....

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-19 20:15

Goed naar je lichaam luisteren.
Het is nu ook klote weer dus dan komt het nog harder aan.

Vanaf dinsdag gaat het weer opknappen

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 22:01

Inderdaad wel goed naar je lichaam blijven luisteren! Wij gaan in Zandvoort ook voor de 18,5 km ipv de 30 km. We hebben nouwelijks iets kunnen lopen de afgelopen 5 weken vanwege wat prive omstandigheden die verre van leuk waren helaas.
Maar we gaan vanaf Zandvoort weer lekker aan de bak voor het trainen is mentaal wel even fijn om onze gedachtes te verzetten.
Wij gaan 13 april ook nog voor de rode kruis Bloesemtocht waarschijnlijk 20km omdat we optijd thuis moeten zijn omdat de hond anders te lang alleen zit(oppas moet halverwege de dag weg.) maar als de 18,5km in Zandvoort makkelijk gaan doen we misschien wel 25km. Daarna hebben we nog wat leuke tochten vaststaan dus we hebben erweer zin in!

Gaan bijvoorbeeld the hageu city walk 30km doen en we doen weer mee met het gouds wandelweekend(of was het gouda wandelweekend).

Ook gaan we een keer met mooi weer een dagje nijmegen doen even de route ontdekken van overnachting naar wedren XD

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 22:15

Ik heb me inmiddels ook ingeschreven voor de 40 km, moet wel wachten op de loting. Ik ga binnenkort weer langere afstanden wandelen, dat is alweer een tijdje geleden. Gelukkig heb ik in de tussentijd wel mijn conditie op peil gehouden, ben wel benieuwd hoe het ervoor staat. Als ik ingeloot word wordt dit mijn eerste! :)

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 22:36

Danseresje: idd goed naar je lijf luisteren :j

FlameHorse;spannend :) .

Ik ben ook blij dat ik niet meer hoef te loten. :)
Vandaag had ik eigenlijk weer een 30km gepland maar toen ik vanochtend wakker werd en zag dat het nog steeds stond te plenzen heb ik mezelf nog eens omgedraaid :+ vanmiddag nog wel een kleine 11km gelopen en dat ging prima, wel veel wind maar dat heb ik dan liever als die regen.

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 23:19

Logisch dat je je nog even omdraaide! Gelukkig word het vanaf dinsdag weer echt beter weer :D


Ik duim voor je met de loting FlameHorse!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 23:25

Goed bezig allemaal met de trainingen! En spannend voor degene die ook moeten wachten op de loting. Nog twee weken en dan weten ook wij of mijn vriend is ingeloot.

Wij gaan morgen ook eindelijk weer trainen. Een tijdje niet gedaan door het vieze weer of door andere verplichtingen.

De laatste wandeling was 26 km maar morgen gaan we een georganiseerde tocht van 20km lopen. Volgende week kunnen we weer een keer niet maar erna hopen we toch wel iets meer regelmatig elke zondag te gaan lopen.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 17:38

toch ingeschreven. ik ga ervoor. gaat het me niet lukken, dan vind ik het heel jammer dat een debutant het door mij moet missen....en dat meen ik oprecht. maar wil gewoon mijn 3e kruisje halen tijdens de 103e vierdaagse!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 17:40

Jij kan dit!! Ik duim gewoon heel hard dat je arm snel een stuk beter gaat. Zat toevallig net bij te lezen in je eigen topic.

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:10

Ik las net in een bericht (mail van de organisatie) op de Facebook-groep Wandelvrienden dat het starttijdsymbool van de 40'ers op je polsband staat dit jaar. Hierdoor zit je met afmelden niet meer vast aan een bepaald afmeldhok en kun je dus makkelijker kiezen voor de kortste rij. Hierdoor is het alleen niet meer mogelijk om alle dagen vroeg te starten.
Vanaf april is het mogelijk om te ruilen van symbool via Mijn Vierdaagse.
Het lukt mij niet om een printscreen van het bericht te uploaden helaas..


We gaan gewoon heel hard voor je duimen Danseresje!

Ik ben zelf geblesseerd en probeer nu op te bouwen. Schiet nog niet erg op, dus moet mogelijk 40 gaan lopen ipv 50.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:13

De twee voorgaande jaren stond ie ook op je polsbandje, maar mocht je nog wel je controle kaart ruilen.... Lijkt me een immense klus om dat goed te gaan controleren.... Of ze moeten twee verschillende kleuren voor de twee startbureaus gaan maken ofzo.... Geen idee

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:17

Het is idd de bedoeling dat bij de start je symbool gecheckt wordt.
Als je interesse hebt kan ik proberen jou het bericht te sturen per pb.. Wie weet werkt dat wel bij mij.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:23

Is lief, maar had het zelf ook al op twee vierdaagse Facebook groepen gezien, dus had het bericht ook gelezen. Mijn vraag zit hem meer in, hoe gaan ze dat goed controleren......
Als je wil proberen of pb werkt, mag dat altijd hoor, haha!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:53

Denk ik eens een nieuwtje te hebben. :P

Ik neem aan dat de organisatie geleerd heeft van de keer dat ze de controlekaartjes wilden afschaffen en alleen nog maar polsbandjes wilden scannen, ook als controle onderweg.
Dat was nogal een ramp, dus halverwege de 4daagse lieten ze alsnog controlekaartjes drukken en gingen we die weer gebruiken.

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:58

Danseresje schreef:
toch ingeschreven. ik ga ervoor. gaat het me niet lukken, dan vind ik het heel jammer dat een debutant het door mij moet missen....en dat meen ik oprecht. maar wil gewoon mijn 3e kruisje halen tijdens de 103e vierdaagse!


Respect hoor, Danseresje! Dat je er toch voor gaat!

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:10

Even een vraag mbt de controle, als ik op de site van de 4daagse kijk, staat het er eigenlijk nog zo op, zoals ik het "ken" dus met controle kaart en polsband scan. Dan is dat toch wel apart dat ze het via een mail informeren maar niet op de site aanpassen?
Alhoewel ik idd niet meer lees dat je kan ruilen als je alle dagen vroeg wilt starten

Dan ben ik nog blijer dat ik wandelschoen heb :D

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:21

Iemand al wat gehoord? Wij wachten hier met spanning af of mijn vriend ingeloot is. Of naja, ik vooral. Hij is heel nuchter en heeft zoiets van ik zie het wel...

Edit: oh zie aan mijn mails van vorig jaar dat ik toen de mail pas ‘s avonds kreeg, dus zal nu ook wel weer zo zijn.