Nijmeegse 4 daagse 2019

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb je al eens meegedaan ?

Nee ben je gek
39 (37%)
Nee maar wil het ooit wel doen
42 (40%)
Ja 1-5
20 (19%)
Ja 5-10
2 (1%)
Ja 10+
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 105


AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 09:38

Ik moet ook nog hihi

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:36

Ik hoop me volgende week maandag in te schrijven....ff kijken of chirurg al iets enthousiaster is O:)....
En anders ga ik er toch voor denk ik..... Heb vorig jaar laten zien dat ik over aardig wat doorzettingsvermogen beschik, want niemand die had verwacht dat ik de elfstedentocht en Nijmegen zou uitlopen, zeker niet toen je me op dag twee zag lopen in Nijmegen.....
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 24-02-19 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:47

Ik hoop dat ie al wet positiever is! Een doorzetter ben je sowieso al!

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:04

maylotje schreef:
Ik hoop dat ie al wet positiever is! Een doorzetter ben je sowieso al!

lief dat je dat zegt, dank je wel <3!

Deze week niet gelopen, behalve naar het dorp en naar de fysio.... Had woensdag/donderdag een enorme baaldag!

Vandaag ook niet gelopen, was wel het idee, maar eigenaresse van ene verzorgpony ging me ophalen. En zo kon ik even met de liefste (fysio)therapeut aan de slag:
Afbeelding
<3

Morgen weer aan de wandel!

Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:31

Nog is een vraagje.. niet geheel onbelangrijk, wat voor soort ondergoed draag je nou eens tijdens de 4daagse?
Gister 26 kilometer gelopen maar dat begon toch aardig te schuren :oo

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:04

Sara18 schreef:
Nog is een vraagje.. niet geheel onbelangrijk, wat voor soort ondergoed draag je nou eens tijdens de 4daagse?
Gister 26 kilometer gelopen maar dat begon toch aardig te schuren :oo


Ik draag super zacht naadloos ondergoed vn sloggi. Bh was gewoon uitproberen welke het beste zat.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 15:15

Ik draag naadloze boxertjes (die met korte pijpjes) van de Hema of zeeman. Af en toe schuurt het wel ergens beetje of voelt het wat droog, maar heb altijd een kleine tube bepanthen mee! Wonderlijk spul :+!

Ik heb net een rondje van 15,2km gelopen. Vorige week nauwelijks wat gedaan en mijn vorige verste afstand sinds operatie stond op 10km! Wat stukjes mijn arm ook los mee laten slingeren, maar dat levert af en toe een nare stroomstoot op, vooral in mijn duim te voelen....

Heuptas valt me alleszins mee, alleen drinken gaat dus niet zo makkelijk als voorheen met mijn waterzak in mijn rugzak -O-. Dat wordt nog wat met warm weer..... Ben meer iemand van af en toe klein slokje dan van halve fles naar binnen gieteren.... Maar heb de handigheid nog niet om de fles makkelijk te pakken en weer op te bergen....

ullaatje

Berichten: 3133
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: op mijn landgoed

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:14

draag een naadloze onderbroek van de zeeman, die zitten echt het fijnste.
sport BH even testen, ik draag met wandelen het liefst mijn Berlei of mijn roze paardensport bh ( weet even niet meer hoe het merk heet )

Heuptas valt mee ja?
Lijkt mij zo'n geklots op en neer, heb altijd een rugzak, bevalt prima en er kan heerlijk veel in.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:17

ullaatje schreef:
draag een naadloze onderbroek van de zeeman, die zitten echt het fijnste.
sport BH even testen, ik draag met wandelen het liefst mijn Berlei of mijn roze paardensport bh ( weet even niet meer hoe het merk heet )

Heuptas valt mee ja?
Lijkt mij zo'n geklots op en neer, heb altijd een rugzak, bevalt prima en er kan heerlijk veel in.

helaas kan ik voorlopig mijn trouwe osprey rugtas niet gebruiken..... Noodgedwongen over dus....

Dacht ook altijd dat het zou hotsen en klotsen, maar viel me alles mee vandaag. Nog niet met volle vulling gelopen, was uitprobeersel. Merkte wel dat ie iets minder aansluitend aanvoelde toen ik mijn bodywarmer voorop tussen het elastiek had gedaan....

ullaatje

Berichten: 3133
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: op mijn landgoed

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:04

Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen!

Beretto
Berichten: 353
Geregistreerd: 22-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:07

Ik loop niet mee maar wel de hele week aanwezig op de EHBO.
WIL jullie wel heel veel plezier wensen en zie jullie hopelijk alleen voorbij lopen en niet op mn post.
Heb vorige week wel 50 km gelopen met iets te veel bepakking, was goed te doen helaas wel een dikke blaar opgelopen tijdens de laatste 5 km.

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 21:55

Danseresje schreef:
Ik draag naadloze boxertjes (die met korte pijpjes) van de Hema of zeeman. Af en toe schuurt het wel ergens beetje of voelt het wat droog, maar heb altijd een kleine tube bepanthen mee! Wonderlijk spul :+!

Ik heb net een rondje van 15,2km gelopen. Vorige week nauwelijks wat gedaan en mijn vorige verste afstand sinds operatie stond op 10km! Wat stukjes mijn arm ook los mee laten slingeren, maar dat levert af en toe een nare stroomstoot op, vooral in mijn duim te voelen....

Heuptas valt me alleszins mee, alleen drinken gaat dus niet zo makkelijk als voorheen met mijn waterzak in mijn rugzak -O-. Dat wordt nog wat met warm weer..... Ben meer iemand van af en toe klein slokje dan van halve fles naar binnen gieteren.... Maar heb de handigheid nog niet om de fles makkelijk te pakken en weer op te bergen....


Ik kreeg vandaag mn nieuwe heuptas binnen van Aliexpress wn moet zeggen op het eerste gezicht ziet ie er super uit! Heel stevig en ook een mooi rugstuk stevig en met kussens. Maar ook van die bretels voor als het te veel hobbelt misschien is dat iets voor je.
Afbeelding

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 01:38

maylotje schreef:
Danseresje schreef:
Ik draag naadloze boxertjes (die met korte pijpjes) van de Hema of zeeman. Af en toe schuurt het wel ergens beetje of voelt het wat droog, maar heb altijd een kleine tube bepanthen mee! Wonderlijk spul :+!

Ik heb net een rondje van 15,2km gelopen. Vorige week nauwelijks wat gedaan en mijn vorige verste afstand sinds operatie stond op 10km! Wat stukjes mijn arm ook los mee laten slingeren, maar dat levert af en toe een nare stroomstoot op, vooral in mijn duim te voelen....

Heuptas valt me alleszins mee, alleen drinken gaat dus niet zo makkelijk als voorheen met mijn waterzak in mijn rugzak -O-. Dat wordt nog wat met warm weer..... Ben meer iemand van af en toe klein slokje dan van halve fles naar binnen gieteren.... Maar heb de handigheid nog niet om de fles makkelijk te pakken en weer op te bergen....


Ik kreeg vandaag mn nieuwe heuptas binnen van Aliexpress wn moet zeggen op het eerste gezicht ziet ie er super uit! Heel stevig en ook een mooi rugstuk stevig en met kussens. Maar ook van die bretels voor als het te veel hobbelt misschien is dat iets voor je.
[ [url=m/ovjFfU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb deze ook maar dan in het rood.
Echt een heerlijke heuptas:D
De rughulp heb ik niet altijd om en die kan je makkelijk loskoppelen

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:09

Voor nu moet ik nog niet denken voor iets over mijn schouder heen....
Maar kan hem altijd in gedachten houden.....

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:50

Danseresje schreef:
Voor nu moet ik nog niet denken voor iets over mijn schouder heen....
Maar kan hem altijd in gedachten houden.....


Je kunt hem ook dragen zonder bretels. Het heuptasje zelf is ook al erg fijn en stevig zonder. Dus mocht die ander niet goed bevallen is dit nog een optie voor €16 (had ik hem)

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:20

Yeah! Bevestiging binnen en heb weer wandelschoen *\o/*

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 11:01

Leuk !
Ik moet nog inschrijven

ullaatje

Berichten: 3133
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: op mijn landgoed

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:41

spannend ik heb nog geen bevestiging gehad

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:27

Spannend ullaatje. Ik duim voor je dat je snel iets hoort.

flyfly

Berichten: 2733
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:00

Ik ben dit jaar gladiool. Nog nooit geweest!!

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:00

flyfly schreef:
Ik ben dit jaar gladiool. Nog nooit geweest!!


Ik had eigenlijk stiekum de hoop, 1maal wandelschoen, altijd wandelschoen, maar die vlieger gaat dus niet op. -O-
Omdat ik nu voor de 2de keer wandelschoen heb.

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:56

Ik ben ook Gladiool. En mijn moeder ook. We zijn er eigenlijk wel blij mee. Met de heuvelendag tenminste extra tijd zonder te leuren voor een vroege start :')

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:12

maylotje schreef:
Ik ben ook Gladiool. En mijn moeder ook. We zijn er eigenlijk wel blij mee. Met de heuvelendag tenminste extra tijd zonder te leuren voor een vroege start :')


Ik ben juist blij dat ik op vrijdag de vroege start heb. :D

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:16

Wij proberen sowieso altijd te ruilen wat vaak wel lukt. Maar vrijdag heb je gelukkig al langer on binnen te komen.

ullaatje

Berichten: 3133
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: op mijn landgoed

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:26

Ik heb gladiool.
Heb een verzoek om te ruilen ingestuurd.
Vorig jaar kreeg ik ook gladiool, krijg je die indeling altijd dan?