Omdat hij geen foto's wilde maken een endostart gedaan en advies gekregen om terug te komen na de bevalling en dan af te maken. En tot die tijd een noodvulling gekregen.
Nu voelde die noodvulling de eerste 3dagen alsof hij mijn kies 3x te lang maakte, bleek later ook nog wel de drukpijn te zijn van de ontsteking. Sinds maandag alle pijn weg.
Alleen merk ik wel dat de noodvullig steeds "dieper" in de kies komt te zitten, danwel dat hij blijkbaar heel erg snel slijt. Ondertussen zijn de puntjes van de tand zelf scherp aan de binnenkant omdat ik daar al wat boorvlak voel, of zo voelt het iig.
Normaal zou ik denken "we zien wel", maar ik ben echt als de dood om straks vlak na de bevalling, als ik nergens heen kan, die noodvulling te verliezen en dan met helse kiespijn te zitten. Ik dacht maandag sowieso maar even te bellen voor overleg, maar met 39wkn kan baby ook prima zondag ook komen natuurlijk

Dus ik vroeg me af of hier ervaringsdeskundigen of misschien zelfs wel TA (assistentes) in de zaal zitten die me gerust kunnen stellen wat wijsheid is.