De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 09:56

Goedemorgen! Volgens mij was er nog niet zo'n topic en n.a.v. mijn droom vannacht, leek het mij een leuk idee om onze raarste dromen te delen :D

Ik zal even beginnen:

Vannacht droomde ik van 2 mensen die voor de trein sprongen bij een station. De eerste persoon kan ik mij niks van herinneren maar de 2e persoon wel. Ik zag het gelukkig niet zelf gebeuren, maar ik zag wel langs de weg kant een hoofd liggen :+ Begon allemaal al lekker fris, maar het meest rare deel is dat de persoon zelf zich had gevuld met confetti om zo te vieren dat ze dood was. Iedereen eromheen begon dan dus ook te lachen en feest te vieren.
Later hadden ze de hele persoon weer bij elkaar geraapt en begon de verslaggeefster van het nieuws de BH aan te doen van de overleden persoon 8)7
Toen ben ik (thank god) wakker geworden met het gevoel van "okeeeeee wat is er zojuist gebeurt :') "

Wie heeft er nog meer van die hele rare dromen gehad? :P

Mutsie93

Berichten: 423
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Brabant

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:05

Ja ik ! Ik droom ook echt heel raar.

Deze is is al lang geleden maar ik vergeet hem nooit meer.

Ik was met een vriendin op de manege waar ik werkte. Daar hadden ze een grote hond waarmee wij aan het spelen waren.
Ineens stonden we op het dak (geen idee hoe :? ) en speelde we daar verder met de hond. Maar die werd ineens boos en beet mijn vriendin in haar schouder, en gooide haar van het dak af. Ik keek over het randje van het dak en zag haar liggen, ik wist dat ze niet meer leefde. Ik ging hulp halen want ik was in paniek. Maar de enige die mee kwam kijken was iemand die van dit soort dingen foto's maakt voor de krant, dus die stond alleen maar foto's te maken.
Ik was zo boos dat ik die hond bij zn voorpoten heb gepakt, hem rondgeslingerd heb en hem toen van het dak heb gegooid. En daarna werd ik wakker, heel blij dat dit niet echt was.

Ja een erg rare droom dit haha

Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 10:13

Mutsie93 schreef:
Ja ik ! Ik droom ook echt heel raar.

Deze is is al lang geleden maar ik vergeet hem nooit meer.

Ik was met een vriendin op de manege waar ik werkte. Daar hadden ze een grote hond waarmee wij aan het spelen waren.
Ineens stonden we op het dak (geen idee hoe :? ) en speelde we daar verder met de hond. Maar die werd ineens boos en beet mijn vriendin in haar schouder, en gooide haar van het dak af. Ik keek over het randje van het dak en zag haar liggen, ik wist dat ze niet meer leefde. Ik ging hulp halen want ik was in paniek. Maar de enige die mee kwam kijken was iemand die van dit soort dingen foto's maakt voor de krant, dus die stond alleen maar foto's te maken.
Ik was zo boos dat ik die hond bij zn voorpoten heb gepakt, hem rondgeslingerd heb en hem toen van het dak heb gegooid. En daarna werd ik wakker, heel blij dat dit niet echt was.

Ja een erg rare droom dit haha

Jeetje dat is ook een rare droom ja!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:15


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:20

Ochjee, ik onthoud mijn dromen heel vaak :=
Er is wel eens een dromentopic op bokt geweest, maar die kan ik zo niet vinden ;)


Ik heb ooit eens gedroomd dat ik op vakante was met mijn ouders, oom, tante en vriendin. We zaten in Tsjechie en gingen naar een restaurant. Bij het eten duizelig geworden want onze tafel met stoelen draaiden :=

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:32

:( Pas nog werd ik aangevallen door een Velociraptor. Normaal ben ik nooit bang van dieren, maar van deze dus wel.

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:45

Ik droomde nog niet zo lang geleden dat ik een ei had gelegd :')

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:48

Ik heb vannacht gedroomd dat ik gestalkt werd door een zwaan die me in mn scheenbeen had gebeten. Overal waar ik heen ging was die zwaan en dan moest ik hem bij zn snavel pakken omdat ik anders weer gebeten werd. Toen was mijn oma het zat (die woonde ineens bij mij ofzo) deed de deur open en riep naar die zwaan dat ik ook wel eens wat leuks wilde doen zonder zwaan. En tken vloog hij weg :')

Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 10:54

Palmera schreef:
Ik droomde nog niet zo lang geleden dat ik een ei had gelegd :')

_O- Dat moet een heel apart zijn geweest denk ik :')

DideH
Berichten: 7003
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:13

Ik keek een keer op een avond een film en daar kwamen steeds reclames voorbij voor de latte macchiato van die dolce gusto machines volgens mij...

Toen droomde ik die nacht dat de hele wereld was overstroomd en dat je van tafel naar tafel moest springen. Maar je moest niet in het water komen, want daar zaten gevaarlijke beesten/vissen in, genaamd Macchiato's :')

Ik vraag me naar dat soort dromen dan toch echt af hoe het menselijk brein werkt... 8)7
Laatst bijgewerkt door DideH op 07-03-16 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:15

Ik had ooit een nachtmerrie hadden we zand achter in de tuin nu nog steeds overigens en het regende vlaggetjes van alle landen en toen kwamen er opeens 10 bij elkaar liggen van de USA en hoorde ik U S AAAAAAA en toen kon ik niet meer praten en niet meer bewegen.
Nog steeds vind ik het heel eng en mijn meeste dromen zijn stom.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:18

Palmera schreef:
Ik droomde nog niet zo lang geleden dat ik een ei had gelegd :')


van harte gefeliciteerd met je ouderschap :')

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:19

elenaMM77 schreef:
Palmera schreef:
Ik droomde nog niet zo lang geleden dat ik een ei had gelegd :')


van harte gefeliciteerd met je ouderschap :')

Addergebroed kwam eruit. :') Maar toch bedankt :+

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 06:01

Even een schop. Ik heb toch zo bizar gedroomd dat ik het even van mij af moest schrijven.

Ik zat midden op straat op de grond met nog iemand, onbekend en gewond tegen mij aan. Zij heeft een sluipgeweer. Het stormt en ik voel angst en wanhoop als een meneer met zwart haar dreigend onze kant op komt. Hij komt gemeen over en lijkt af en toe afgeleid waarop ik mijn partner aanstoot om hem neer te schieten.

"Maar ik heb het boekje nodig, hoe!"
"Die heb je niet nodig?" Zeg ik bijna woedend en zelfverzekerd terwijl mijn partner angst uitstraalt. "Je wacht tot hij dichterbij is en schiet hem dan zo door zijn kop."

Dit gebeurt niet en de man rent weg. Er komt Hulp dmv auto's om ons heen en mensen die naar ons toekomen rennen. Maar het wanhoop gevoel was er gedurende de hele en letterlijke donkere droom. Het voelde heel echt en traumatisch.

En dit was pas 1 deel Vd droom XD door deel 2 kijk ik af en toe naar buiten of ik niks zie.

Anoniem

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 07:51

:(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110702
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 07:53

Ik heb ooit een aparte droom gehad, pfff :')

Ik heb dus een voliere in de achtertuin waar ik heel fanatiek mee bezig ben.
In mijn droom had ik het vermoeden dat mijn vogels illegaal hennepzaadjes aan het dealen waren. Ik ging dus undercover ( :') ) infiltreren in mijn eigen voliere en tussen de vogels op stok zitten fluiten om niet op te vallen. Toen kwam ik erachter dat Pyriet en Yeti inderdaad dealtjes sloten onder de andere vogels en heb ik de zaadpolitie gebeld om hen te laten arresteren :')

En nee, ik drink geen alcohol en gebruik ook geen drugs :')

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 08:03

Cayenne schreef:
Ik heb ooit een aparte droom gehad, pfff :')

Ik heb dus een voliere in de achtertuin waar ik heel fanatiek mee bezig ben.
In mijn droom had ik het vermoeden dat mijn vogels illegaal hennepzaadjes aan het dealen waren. Ik ging dus undercover ( :') ) infiltreren in mijn eigen voliere en tussen de vogels op stok zitten fluiten om niet op te vallen. Toen kwam ik erachter dat Pyriet en Yeti inderdaad dealtjes sloten onder de andere vogels en heb ik de zaadpolitie gebeld om hen te laten arresteren :')

En nee, ik drink geen alcohol en gebruik ook geen drugs :')


Geweldig, ik zie het al voor me... :') jij in een vogel pak op zo'n stokkie.. (Ja, dat kan allemaal) :D

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:49

Ik droomde vannacht dat onze zwarte kat was verandert in een zwarte shetlander en toen ging ik m beleren voor de kar zodat ie met Alex in het tweespan kon :+
De droom daarna werd ik achtervolgt Door een wesp en dit zag ik vanaf een afstandje. Ik werd er wakker van doordat de wesp in mijn oksel ging zitten om te steken en ik in het echt in mijn bed een schijnbeweging maakte om die wesp weg te krijgen. Ik ben doodsbang voor die dieren.

AnnickT

Berichten: 1468
Geregistreerd: 14-07-15

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:56

Ik droomde vannacht dat een familielid was overleden aan hoefkatrol :+

IsabelHx

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-01-15

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:59

haha wat een dromen!

Ik droom vaak zo realistisch dat ik de volgende dag niet weet dat het een droom was omdat ik denk dat het echt gebeurt is.
Zo heb ik in mijn droom hele gesprekken gevoerd met mijn moeder en zusje tijdens het avond eten over dood normale dingen. Alleen toen ik er de volgende dag over verder ging werd ik raar aangekeken :+

Of vorig jaar toen serious request in Haarlem was, lag ik in mijn droom gewoon in mijn bed en hoorde ik vanuit mijn kamer (ik woon niet in haarlem) 'goeie morgen haarlem, welkom bij serious request!'

En het heeft toen een halve dag geduurd voor ik erachter kwam dat dat onmogelijk is en dat het dus een droom geweest is hahaha.

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:08

Dealende vogels en zaadpolitie :') . Blij dat het niet alleen mijn eigen hoofd is dat van die rare dingen bedenkt.
Een van de meest bizarre dromen was die van dat aliens op aarde geland waren en de wereld hadden overgenomen in een soort van dictatoriaal systeem. Iedereen die het niet eens was met hun beleid werd veranderd in een plasma-scherm. Dat je over straat liep en iemand naast je *plop* een plasma scherm werd. Zo bizar dat ik het niet eens meer eng vond. :')

Hou op over realistische dromen...Ook hier eens een bizarre van gehad. Droomde dat ik in een hotel logeerde. Maar zó realistisch...het geklater van de fontein, de steentjes van het mozaik op het balkon onder je voeten en hoe je van de koelte van de kamer in de warmte van de avondzon liep. Niks niet eng of zo. Dat kwam pas later toen ik in een boekje een foto zag van een hotel in Florida dat wel verdacht veel leek op waar ik in die droom had gezeten. Nooit geweten dat je kippenvel op je tenen kunt krijgen...

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:47

op de een of andere manier heb ik een bepaald soort droom die meestal ook werkelijkheid wordt.

ik bevind me in een gevaarlijke situatie en er is iemand die mijn hulp nodig heeft.
brand, instortende gebouwen, verdrinking, ergens vastzitten etc....

ik probeer altijd om die persoon eruit te halen zodat we het beide overleven... echter is het me nog geen enkele keer gelukt en heb ik altijd het besluit moeten nemen om de persoon achter te laten.

het deel wat werkelijkheid wordt is dat in een aantal weken nadat ik de droom heb gehad ik ook daadwerkelijk afscheid moet nemen van deze persoon, niet omdat ze sterven maar omdat ze weer verder moeten met hun leven.

ik heb het dan over: stagiaires op school, collega's die van baan veranderen, mensen die verhuizen... en soms ook gewoon dat ik merk dat ik die persoon niet meer echt spreek.... beetje uit elkaar groeien.

ik weet nu dat wanneer ik zo'n droom heb gehad, ik deze persoon binnenkort moet loslaten. ik probeer hierdoor nog even te genieten van de situatie waarin ik de persoon nog kan zien/spreken

Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:54

Jazeker!
Vannacht kwam er iemand met twee hoofden eten in het restaurant waar ik werk :*

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:57

ik heb een keer gedroomd dat ik aan het slapen was en er allemaal t-rexen door mn straat heen liepen in lag dus bang onder mijn dekens en opeens ging mijn rolluik omhoog en zag ik zo'n t-rex oog :')

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:04

Cayenne schreef:
Ik heb ooit een aparte droom gehad, pfff :')

Ik heb dus een voliere in de achtertuin waar ik heel fanatiek mee bezig ben.
In mijn droom had ik het vermoeden dat mijn vogels illegaal hennepzaadjes aan het dealen waren. Ik ging dus undercover ( :') ) infiltreren in mijn eigen voliere en tussen de vogels op stok zitten fluiten om niet op te vallen. Toen kwam ik erachter dat Pyriet en Yeti inderdaad dealtjes sloten onder de andere vogels en heb ik de zaadpolitie gebeld om hen te laten arresteren :')

En nee, ik drink geen alcohol en gebruik ook geen drugs :')


Deze droom verdient de hoofdprijs hahaha _/-\o_ :P