Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Gucci_ schreef:Dit klinkt misschien wat vreemd en penny, maar ik ben op een stal geweest, waar ik een beetje gek ben geworden op een paard (nou ja eigenlijk twee)De enigste optie om daar te zijn is om er te gaan werken als groom. (Hij is ook niet te koop helaas) Ik ben er even op proef geweest, dit ging best wel goed, de meesten waren wel lief en betrouwbaar, mijn probleem is dat ik met het leiden van de paarden erg onzeker ben, misschien moet ik straks ook hengsten naar de stampmolen brengen/halen enz, ik ben bang om straks te falen. Met m'n eigen paarden heb ik het alleen met rijden, meesten zeiden tegen mij dat ik niet zo moet twijfelen aan mijzelf. Ik heb tijd nodig om een paard te vertrouwen, een band op te bouwen. Vroeger ben ik een keer hard gevallen en later vaak de controle verloren. Ik heb in april een hypnose sessie gehad, ik heb het idee dat dit wel een beetje geholpen heeft, maar niet genoeg... Ik heb laatst een e-mailtje gehad van haar of het nu al beter ging, ze zei dat meestal na twee of drie sessies de angst pas echt weg is, ik lees ook steeds vaker over emdr, wat zou beter zijn?
Gebruikers op dit forum: floorsxm, Jacquelinee_, Lestria, Nathalie__, SennaS, Traiectum en 38 bezoekers