2 weken geleden naar de HA geweest en toen dacht ze dat het mijn huidziekte was die zich nu onder mijn voet bevind. Dus ik moest 2 weken smeren met de zalf die ik ervoor had. Dat heeft geen verschil gemaakt vandaar dat ik vandaag terug ben gegaan naar de HA. Ik kon niet eens uitleggen wat er aan de hand was want ik was al in tranen. Alles kwam eruit, ik had zoveel pijn en dat moest eruit. Verhaal hakkelend uitgelegd en toen wilde ze mijn voeten zien. Ze drukte op een paar plekken...

Nou heeft ze sterk het vermoeden dat het een peesplaatontsteking is. Een hele erge en wat ook nog eens zeldzaam is als het in beide voeten tegelijk zit. Het zou kunnen dat dit het resultaat is van mijn 2 auto immuun ziektes maar dat wist ze niet zeker. Ik heb Ibuprofen 600 gekregen (ontstekingsremmers) in bruisvorm (ik kan slecht pillen slikken) en die moet ik 3 maal daags nemen. Dan is het de hoop dat ik met een dag of 4/5 verbetering ga merken. Zo niet dan weer terug naar de HA en dan gaan we verder kijken.
Ik moet rust houden maar mag tussendoor wel belasten. (wc, huishouden, boodschappen) Maar wel voeten omhoog. Dan heb ik ook geen pijn. Als ik met mijn 62 kg op mijn voeten ga staan dan heb ik heel veel pijn. Er zijn nachten geweest dat ik naar de wc moest en dat kruipend gedaan heb omdat de pijn zo hevig was.

Maar ik vind het wel behoorlijk vervelend, het is druk op mijn werk (ik heb staand werk) en ik zit nu de komende 2 dagen plus het weekend thuis. Vind het lúllig voor mijn collega's.

Maar ja, ik moet nu wel even aan mezelf denken, ik heb maar 1 lijf.
Zijn er mensen die ook wel eens een peesplaatontsteking hebben gehad? Had je ook ontstekingsremmers? En na hoeveel dagen ging dat werken?