Ik heb nu sinds 1,5 jaar een garmin forerunner 35. Relatief tevreden voor alles wat wandelen/fietsen/lopen is (hoewel ik wel regelmatig synchronisatieproblemen heb en er hier en daar al gegevens 'verdwenen' zijn). Ik wil echter vooral ook mijn crossfittrainingen tracken, en dat is rampzalig. De ingebouwde hartslagmeter is absoluut 100% onbetrouwbaar bij niet-standaard-cardio bewegingen (wandelen-roeien-fietsen gaat goed). Momenten waarop ik voel dat ik tegen mijn maximale hartslag zit, terwijl mijn horloge aangeeft dat ik op een hartslag van 90 zit

Daarnaast track ik graag mijn slaap. Ik werk echter heel onregelmatig, inclusief regelmatig nachten. De momenten dat ik overdag slaap worden volledig niet geregistreerd. Geen idee of er horloges zijn die dat wel kunnen.... Maar allesinds, is dat momenteel ook een functie die ik volledig niet kan gebruiken omwille van onbetrouwbare gegevens. Jammer

Goed, ik zoek dus een nieuwe horloge, gezien ik toch graag het één en ander correct opvolg. Hebben jullie aanraders?
Must haves:
- Relatief lange batterijduur (Ik werk regelmatig shiften >12uur)
- Stappenteller (+ eventueel opvolging van doel - bijstelling van 'activiteitsdoel')
- Correcte hartslagmeting bij fitness/crossfit (met borstband?)
- Indien mogelijk: correcte slaaptracking
- vooral in gebruik van wandelen - fietsen - crossfit
Ik hoef niet teveel snufjes (bellen via horloge, muziek via horloge,....), maar heb voornamelijk een horloge nodig die mijn activiteiten op een correcte manier registreert en me hierin op één of andere manier ook kan motiveren. Correcte rapportering, eventueel opvolging van recuperatie enzovoort.
Prijs is momenteel nog niet aan de orde

Iemand, tips?