Ervaring bovenarm breuk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ervaring bovenarm breuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 09:19

Hoe hadden jullie dat met de kou en de schroeven etc?
Ik merk dat ik daar echt zo erg gevoellig voor ben geworden met mijn bovenarm
Ik hoop toch echt dat beter gaat worden als het ijzerwerk eruit is. Want het is echt slecht voor mijn humeur

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Ervaring bovenarm breuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:21

Als het heel vies weer gaat worden en dan bedoel ik sneeuw en echt guur koud weer dan voel ik mijn voet.

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ervaring bovenarm breuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 09:35

Ik begin namelijk bij dit herfstachtig weer al "last" te krijgen als mijn arm koud word.
Zodra als dat alles weer warm is heb ik direct geen last.dus ik hoop dat het flink wat minder word naderhand

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:37

hagelslag schreef:
Ik begin namelijk bij dit herfstachtig weer al "last" te krijgen als mijn arm koud word.
Zodra als dat alles weer warm is heb ik direct geen last.dus ik hoop dat het flink wat minder word naderhand


Dit dus. Ik voelde het ijzerwerk koud worden. Alsof ik een bevroren stuk ijzer vasthield. Dit gevoel had ik alleen in mijn arm. Mijn been kon gemeen steken (ook bij normale temperaturen). Beide is overgegaan nadat het verwijderd was.

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ervaring bovenarm breuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 16:07

Nou dat is tenminste wel aardig positief.
Want ik heb buitenwerk grootendeels wat ik echt heerlijk vind maarja daar hoort ook een koude winter bij

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-20 13:39

En nu 1.5 jaar verder heb ik geen schroefje meer los zitten. Of nuja tenminste niet meer in mijn arm _O-

Gister was de operatie.
Vandaag nog van de arts te horen gekregen dat hij erg tevreden was over de bewegelijkheid van mijn arm/schouder.
Ik had alleen een beetje verkleving boven de staaf/schroef maar dat was logisch.
Dat hebben ze gister opgeschoont.
Nu weer 6x fysio en met ca 3- 4 weken zou alles weer top zijn. Maar dan eerst netjes rustig opbouwen.


Afbeelding

Afbeelding

Al met al puur geluk! Pijn na het eruit halen valt heel heel erg mee vergeleken toen het erinzetten

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 20:41

hagelslag schreef:
En nu 1.5 jaar verder heb ik geen schroefje meer los zitten. Of nuja tenminste niet meer in mijn arm _O-

Weet je het zeker dat er geen schroefje meer los zit ergens? :') :+: (je weet wie het zegt hè :') )

Zet hem op met je herstel :j
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 08-02-20 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Ervaring bovenarm breuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 20:45

Zo, dat heeft toch nog wel een tijdje geduurd. Maar je bent van je ijzerwerk verlost. Was best wel een nare breuk.

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-20 21:15

Danseresje schreef:
hagelslag schreef:
En nu 1.5 jaar verder heb ik geen schroefje meer los zitten. Of nuja tenminste niet meer in mijn arm _O-

Weet je het zeker dat er geen schroefje meer los zit ergens? :') :+: (je weet wie het zegt hè :') )

Zet hem op met je herstel :j


Daar bovenin zitten meer als genoeg los. Die ga ik niet laten verwijdere _O-


@morganlefay ja die breuk was echt best naar

Gelukkig gaat het qua pijn.
Maar bewegen wil nog niet zoals ik het wil