Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:39

Ok help. Ik heb wel eens vaker overactiviteit van mn neusslijmvlies. Gecheckt op hooikoorts, maar dat was het niet. Nu sinds vandaag word ik helemaal gestoord. Mn neusslijmvlies maakt overuren en jeukt echt abnormaal. Ik weet niet waar ik het zoeken moet :(
Ook loop ik helemaal leeg, soms ineens produceert mn neus echt zooooveel snot, dan loopt het er meteen uit. Het is wel heldere vloeistof. En ik heb ong 30 keer geniesd vandaag. En dan geen lieve niesjes, maar ik zpu er je oma's verjaardagstaart mee kunnen uitblazen...

Ik ben echt geneigd om de hap te bellen, want ik wil bijna tegen de muur op lopen. Maar misschien hebben jullie nog tips. Momenteel is mn neus iets rustiger nadat ik een hooikoorts tabletje heb genomen. Ik dacht laat ik het maar proberen.

Lente
Berichten: 27786
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:44

Nou de tip die ik je wilde geven heb je al gedaan!

Je bent getest op hooikoorts maar ook op huisstofmijt allergie? Nu het minder warm wordt komen die weer meer op.

Wat heb je gedaan vandaag?

Anoniem

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:52

Ik heb het overal, binnen, buiten, op het werk, in de auto, onder de douche. Ik dacht ook zoiets maar t is overal en daarnaast meen ik dat ze dit ook getest hebben (huisstofmijt). Neus is nog steeds rustig nu, net ff niezen maar daarna weer rustig. Wat een verademing.

Lente
Berichten: 27786
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:54

Antihistamine tabletjes bij de hand houden dus! Beterschap! Gelukkig niet een week of wat terug he :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:55

Lente schreef:
Antihistamine tabletjes bij de hand houden dus! Beterschap! Gelukkig niet een week of wat terug he :P

Ja hopen dat dat de truuk is. En anders bel ik maandag direct met de ha. Dit is echt zo niet leuk :(
Nee had geen werk geleden moeten zijn idd :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:02

Gebruikte jij niet altijd neusspray?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:16

MarlindeRooz schreef:
Gebruikte jij niet altijd neusspray?

Niet altijd. In het voorjaar wat meer met alleen slapen gaan, maar de laatste paar maanden maar sporadisch. Heb er nog wel aan gedacht hoor :j als ik naar de ha ga, zal ik m voor de zekerheid vragen.

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:37

Klinkt mij heel bekend Joolien... helaas. ;( Ik heb het vrij geregeld zo extreem, en dat komt bij mij door verschillende allergieën (hooikoorts, stof, dierenharen & schimmel). En als het zo extreem is valt er bij mij niks aan te doen, moet het maar gewoon uitzitten.

Anoniem

Re: Help, jeukerige neus, trippende slijmvliezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:50

Ik gebruik dan altijd ortivin duo, goed laten uitdrogen en dan een dikke lik vaseline in beide neusgaten.
Dit doe ik 's zomers en van het voorjaar altijd tegen de pollen. Eerst snuiten (of als ik opsta met een droge neus, niks), dan vaseline erin en na een paar uur 'verschonen' en nieuwe vaseline erin.