Ik loop stage in een geitenstal, en omdat geiten graag overal aan je zitten, dus ook aan je haar, moet ik nu bijna elke dag mijn haren wassen, wat ik vreselijk vind.
Ik was zelf normaal 1 keer per week mijn haar. Standaard met shampoo en conditioner waar geen sulfaten, siliconen of parabenen in zitten. Daarna doe ik nog een olie in mijn haar, die eigenlijk is bedoeld voor mensen met kroeshaar of afrikaans haar. Of iets in die trans. Aangezien de tekstuur van mijn haar enorm grof en pluizig is voor iemand met Nederlands haar. Ik doe er ook altijd anti-klit spray in.
Omdat ik nu zovaak mijn haar moet wassen, wat ik haat omdat mijn haar daar heel slecht tegen kan, en het enorm veel tijd en water kost, begon ik me af te vragen hoevaak de meeste mensen hun haar wassen?
Dus bij deze, hoe vaak was jij je haar? En waarmee, en doe je er na het wassen nog andere producten in? En wat voor haartype heb je? Als je gewoon helemaal stijl haar hebt, dan heb je haartype 1. Die staat er niet tussen. Als je niet weet wat je haartype is, is hieronder een foto. Ikzelf heb 2B met een enorm grove textuur.