Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik weet dat de later op het gebied van seks last kunnen hebben en dat 1 op de 5 geloof ik problemen krijgt met de plasbuis. Dus zou het afraden tenzij het medische noodzaak heeft... maar het heeft denk ik een andere reden?
. Judass schreef:MarlindeRooz schreef:Ik weet dat de later op het gebied van seks last kunnen hebben en dat 1 op de 5 geloof ik problemen krijgt met de plasbuis. Dus zou het afraden tenzij het medische noodzaak heeft... maar het heeft denk ik een andere reden?
Dat 1 op de 5 verhaaltje heb ik nog nooit gehoord, heb je een bron?
En verder, mijn stiefvader is uroloog, ik kan het wel even voor je navragen TS.
Plus dat hij kampioen in ver-plassen is (maar dat hadden de artsen toen al voorspeld), wat hij als klein jochie natuurlijk geweldig vond.
dromertje2 schreef:Bedankt voor de ervaringen.
Ben vooral bang voor de pijn erna. Hij maakte daarjuist al een beel scene voor een onzichtbaar wondje
Nu is dat helemaal niet te vergelijken met een besnijdenis, maar als jij het zelf niet groter maakt dan het is dan valt het al voor het grootste deel mee. Vooral niets blijven benadrukken en veel afleiding zoeken: filmpjes laten kijken bijvoorbeeld, veel voorlezen of bordspelletjes van zijn niveau gaan doen. Die twee dagen zijn om voor je het weet.