Dit was vlak erna:

Dit de volgende ochtend:

Ik was ook heel dizzy en had het gevoel dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Dat is wel minder geworden door rustig te zitten met de knie omhoog. Nu heb ik dat gevoel alleen nog ( in mindere mate ) als ik geen drukverband om heb. In de middag naar de huisarts. Had een vervanger. Hij kon voelen dat de knieschijf niet gebroken was. Verder was het niet te beoordelen door de zwelling. Ik moest pijnstillers slikken, drukverband om en krukken halen.
Nu na het weekend nog steeds een dikke knie. Wel iets minder dik. Maar nog steeds pijn op dezelfde plek. Dus nu naar mijn eigen HA. Doorgestuurd voor foto's. Geen breuk op te zien. Gelukkig zou je zeggen. Maar waar komt dan die pijn dan vandaan? Morgen heb ik een bel afspraak omdat ik nog geen antwoord op oa als het geen breuk is wat kan het dan zijn. En wat kan ik verwachten? Op mijn werk willen ze bijvoorbeeld ook graag weten waar ze aan toe zijn.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Wat was bij jou de diagnose? En hoe lang duurde het voor je weer volledig op de been was?