Een maandje geleden besloot ik dat ik mijn bruine haar grijs wilde hebben, en ben daarvoor naar de kapper geweest. Daar hebben ze het geblondeerd en met een toner grijs laten kleuren.
Alleen, sindsdien valt mijn haar echt heel erg uit. Zo erg dat ik gewoon een pluk in mijn handen heb na het borstelen. Ik doe er heel erg voorzichtig mee, en kam het voorzichtig. Ook was ik het nog maar 1 keer per week omdat ik echt bang ben om mijn haar nat te maken. (aangezien je haar dan het breekbaarst is) Ik was mijn haar met Kerastase shampoo, conditioner en haarmasker. Ook was ik het met ijskoud water en gebruik ik nooit hitte om het te stijlen. Maar nog steeds is mijn haar veel dunner geworden, sinds mijn kappersbezoek

Ik ben al langs de kapper geweest, met mijn verhaal maar die zegt dat het waarschijnlijk hormonaal is. Dat kan, maar het uitvallen is echt precies sinds ik het heb laten bleken? Ik merk dat mijn haar gewoon geen weerstand heeft; als ik er zachtjes aan trek laat het al gelijk los. Terwijl daar eerst een veel hardere ruk voor nodig was. Ik heb al het internet geraadpleegd maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft ? Of die weet wat ik moet doen om mijn haar te doen stoppen uitvallen?
Toevoeging: Mijn haar voelt en ziet er nog gewoon gezond uit. Het enige probleem is dus dat het uitvalt.