Aangezien mijn enkel meteen heel erg dik, pijn en helemaal blauw was vanaf mijn enkel tot m'n middelste teen ben ik naar de huisarts gegaan. De huisarts heeft toen gezegd dat het 2 weken ingetaped moest worden en dat ik rustig aan moest doen, mocht de pijn daarna nog zo heftig zijn moest ik terug komen. Ik ben toen terug gegaan doordat de pijn en zwelling nog niet minder was geworden, hij heeft me toen door gewezen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Ze hebben mijn hele voet en enkel op de foto gezet en konden niks vinden, spieren, banden etc konden ze niet vinden op de foto doordat de zwelling in de weg zat. Omdat een paar dagen daarna de pijn weg was heb ik het gelaten voor wat het was. Het is eigenlijk nooit beter geworden, er zit nog steeds een zwelling die een stuk erger wordt zodra ik een aantal uren gelopen heb, de pijn komt dan ook weer terug. De pijn zit voornamelijk op mijn enkel en doet pijn als ik m'n voet omhoog of opzij beweeg. Nu heb ik met mijn moeder overlegd dat ik volgende week naar de huisarts terug ga, m'n moeder heeft m'n enkel vorige week gezien toen ik 2 uur met haar in de stad gelopen had. Mijn voet is na het ongeluk in 2013 scheef naar binnen gaan staan en mijn kleine teen kan ik niet meer goed bewegen.
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand anders hier ook last van heeft .
Dit is mijn enkel als ik vrij weinig gelopen heb:

Dit is mijn enkel na een paar uur lopen:

En kwa vergelijking dit is m'n andere enkel: