Morning after of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Morning after of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 09:25

Hij is niet klaargenomen en ja het is een vaste relatie. De kans op soa 's lijken me wel erg klein aangezien wij elkaars eerste zijn.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Morning after of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:31

Kans is klein, maar je weet t maar nooit.
Ook met voorspel is het overdraagbaar, dus als iemand nooit 100% de daad heeft gedaan, maar wel voorstadia’s, kan degene het al hebben :j
Soa’s zijn ook overdraagbaar door bloed, of onjuist gebruik van naalden door bijv tattoeerders, piercings zetten, etc.
Kans is klein, wel aanwezig.

8nnemiek

Berichten: 43414
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:51

secricible schreef:
In voorvocht kan echt geen sperma zitten, ga de recente onderzoeken maar lezen. Voorvocht wordt gemaakt in de urineleider, niet in de zaadleiders. Het is bedoeld om urine uit je urineleiders te krijgen zodat zaadcellen de meeste kans krijgen. Dus tenzij je 2x vlak achter elkaar een zaadlozing hebt zonder tussendoor te plassen is voorvocht volledig zonder zaadcellen.

Het probleem met voor het zingen de kerk uit is dat men vrijwel altijd te laat terugtrekt en de zaadlozing dus al gestart is en alleen het laatste stuk van het ejaculaat wordt tegen gehouden.
Tot zover een lesje biologie :D

Dat inderdaad :j

Verder meen ik me ook te herinneren dat je vanaf de derde week gewoon aan een stopweek kan beginnen. Dan zou er geen eisprong meer mogen komen tot na de bloeding.

Sweetgirl1
Berichten: 4556
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:59

Snap ik, maar die MAP is (zoals eerder al ruim verslag van is gedaan) toch behoorlijke troep die je hormoonstelsel in de war brengt (eigenlijk is het gewoon een HELE HELE HELE sterke pil) en als je je ovulatie al hebt gehad werkt hij toch niet ...
Ik vraag me dan toch af wat zwaarder is voor je lichaam, een MAP of een abortus ...[/quote]

2 jaar geleden ongeveer t zelfde mee gemaakt en t bleek bij mij wel raak te zijn en had er op dat moment ook geen rijd voor. Maar na 2 jaar zit mijn hele hormoon spiegel nog niet zoals t was. Dus ook een abortus is zwaar voor je lijf en je bent er best behoorlijk door van slag eerste paar weken ken k je vertellen