HelmerG schreef:kwestie van wennen.. het is toch mooi..
Ik snap dat mensen het goed bedoelen, maar wat een rare reacties vind ik dit als TS aangeeft dat ze er niet gelukkig mee is. Ze vraagt om tips wat ze ermee zou kunnen doen. Je kunt iemand niet opdringen iets mooi te vinden aan haarzelf, omdat jij het wel leuk uit vind zien.
@TS, Als je het idee had dat je eraan kon wennen had je het topic niet geopend.
Als jij je er niet prettig bij voelt, moet je het inderdaad zeer zeker niet erbij laten!
Het is een hoop weggegooid geld zo en ontzettend jammer dat de kapper waar je bent geweest je niet verder wil helpen hiermee - ik weet niet in hoeverre je aangegeven hebt vooraf wat je precies wil? Want in principe hadden ze wel moeten weten hoe de verf uit zou pakken bij je en je dan hiervoor kunnen waarschuwen. Jammer dat ze dan zo reageren als je aangeeft dat je niet tevreden bent.
Misschien naar een andere salon gaan? Dan kost het wel weer een hoop geld, maar om inderdaad zelf wat te doen.. dat kan zo snel fout uitpakken. Ook hier al een keer knal oranje gehad door 'zelluf doen' haha. Nu zal de kleur ook nog wel ietsss veranderen als je het even erin laat zitten en het een paar keer wast, maar het zal ook weer niet mega veel veranderen dus als je het niet mooi vind bij jezelf, zou ik het er zeker niet bij laten. Maar ook lastig weer, want in hoeverre is het inderdaad gezond voor je haar om het nu weer compleet te laten veranderen.. Misschien wat Tennan al zegt, Metamorphose Reflexx Color Out proberen?
Dankje voor je fijne reactie, Helmer. Ik snap dat de reacties goed en behulpzaam bedoeld zijn, maar ik ben zelf absoluut niet tevreden. Ik schaam me om te moeten zeggen dat ik net even een potje heb zitten huilen, omdat ik het zo vind misstaan dat ik de deur nu amper uitdurf.
Dat Metamorphose Reflexx Color Out ga ik even googlen. Ik heb net mijn haar 2x met antiroosshampoo gewassen in de hoop dat het de kleur vervaagd, dus ik ga het zo föhnen om te zien of dat iets uit heeft gehaald. Heel veel chemische middelen durf ik er niet in te stoppen, omdat het al vaker fout is gegaan en ik morgen niet met een bassie-kapsel op mijn werk wil aankomen. 
Edit: ik las over een vraag heen. Ik heb bij de salon de foto laten zien in mijn OP en heb daarbij gezegd dat ik het strawberry blonde/blond met een kopergoed wilde. Mijn haar had aanvankelijk een wat gelige gloed; dit zouden ze eruit verven.