Mijn bloeddruk en hartslag zijn van nature erg laag en af en toe heb ik dus een flauwte. Vandaag was het weer zover. Ik was even bij de buren op de koffie, sta op en trek wit weg. Meestal voel ik dat en ga ik zelf alvast op de grond liggen, maar het komt ook weleens voor dat ik gewoon omknikker. Na vijf minuten is alles weer oké, maar natuurlijk wel heel vervelend en mensen die dit niet weten schrikken dan uiteraard ook. Ik voel me dan ook best lüllig als dit ergens gebeurd. Het is ooit weleens bij de dokter gebeurd. Ach, als je toch ergens moet flauwvallen, dan maar direct bij de dokter

Gelukkig gebeurd het niet zo heel erg vaak, maar met dit warme weer lijk ik er meer last van te hebben.
Ik ben hier al eens voor naar de dokter geweest en had idd een hele lage bloeddruk en in rust kroop mijn hartslag naar de 31 slagen per minuut.
Volgens de dokter is dit niet ernstig en beter dan een hoge bloeddruk, maar je kunt jezelf natuurlijk wel bezeren wanneer je tegen de vlakte gaat.
Dus zijn er lotgenoten en hoe gaan jullie hier mee om? Ik merk dat het helpt wanneer ik wat frisdrank drink (doe ik normaal nooit). Dan voel ik me binnen no time weer beter.