Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lobke_ schreef:Naja het probleem is dat het bij hun thuis is en dat ik eigenlijk te gast ben, want het zijn mijn schoonouders. Ik schaam me soms wel een beetje dat ik dan weer naar boven moet gaan of in een andere kamer moet zitten vanwege dat ik er gewoon echt niet tegen kan. Dus dan ga ik gewoon in mijn uppie boven zitten of in een andere kamer. Het wordt gewoon heel lastig ik begin me steeds meer aan mezelf te ergeren.
_Reneee schreef:Ja als zij zo asociaal zijn om door te roken terwijl jij er niet tegen kunt, zou ik er niet meer heengaan hoor. Bye Felicia.
_Lobke_ schreef:Mijn vriend heeft het een beetje tussen neus en lippen tegen hun verteld. Ik voel me nogal bezwaard als ik het weer zou zeggen dat komt ook een beetje over als zeuren..
Palmera schreef:_Reneee schreef:Ja als zij zo asociaal zijn om door te roken terwijl jij er niet tegen kunt, zou ik er niet meer heengaan hoor. Bye Felicia.
Ze roken natuurlijk in hun eigen huis. Zo onderhand de enige plek waar een roker nog mag roken.
TS op haar beurt is niet verplicht daar op bezoek te gaan.
Dus ja, ze mogen rekening houden met TS maar moeten dat niet. Ik vind het dus ook niet per definitie asociale mensen.
_Lobke_ schreef:Mijn vriend heeft het een beetje tussen neus en lippen tegen hun verteld. Ik voel me nogal bezwaard als ik het weer zou zeggen dat komt ook een beetje over als zeuren..
_Reneee schreef:Palmera schreef:
Ze roken natuurlijk in hun eigen huis. Zo onderhand de enige plek waar een roker nog mag roken.
TS op haar beurt is niet verplicht daar op bezoek te gaan.
Dus ja, ze mogen rekening houden met TS maar moeten dat niet. Ik vind het dus ook niet per definitie asociale mensen.
Ja maar als je weet dat een ander er niet tegen kan kun je toch wel eventjes niet roken? Of buiten gaan staan? Mits TS erover in gesprek is gegaan natuurlijk.