Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddoxx schreef:Hey bokkers,
Ik vraag me de laatste tijd steeds meer af hoe zeer wij vrouwen ons gek laten maken door de leuke praatjes van haarverzorgingsmerken als Andrélon en Garnier.
Tuurlijk, als je langer haar hebt zal je dat met conditioner of iets van een olie wat meer moeten verzorgen dan zo'n 3-in-1 shampoo voor mannen, die vaak kort haar hebben.
Maar hoe groot is de zin of onzin van al die dure shampoos met honing en weet ik wat niet allemaal?
Hoe denken jullie hierover?
julius_juut schreef:Al die claims, smaakjes, potjes en zooi zijn onzin.Wat je wilt is zo nu en dan het ongewenste huidvet weghalen, dat doe je met zeep. Al die zooi die zogenaamd je haar zou herstellen/verbeteren is verkooppraat.
Palmera schreef:Ik geloof het geleuter van de grote merken uberhaupt niet.
Claimen dierproefvrij te zijn terwijl ze in China testen. Claimen milieuvriendelijk te zijn terwijl hele oerwouden omgehaald worden voor de palmolie in hun producten.
Ze zijn dus uitermate ongeloofwaardig. Dan zullen alle andere verkooppraatjes dat ook wel zijn.
Mizora schreef:Palmera schreef:Ik geloof het geleuter van de grote merken uberhaupt niet.
Claimen dierproefvrij te zijn terwijl ze in China testen. Claimen milieuvriendelijk te zijn terwijl hele oerwouden omgehaald worden voor de palmolie in hun producten.
Ze zijn dus uitermate ongeloofwaardig. Dan zullen alle andere verkooppraatjes dat ook wel zijn.
Dierproefvrij is een lastig iets. Het product kan dierproefvrij ontwikkeld zijn (dus klaar voor de winkel), maar in China moet het alsnog getest worden om verkocht te mogen worden. Dat is in mijn ogen toch een andere insteek dan testen voor het beste resultaat en daar uiteindelijk een product van leveren.