Allereest, maandag heb ik een afspraak bij de huisarts, maar omdat ik vaak de vraag krijg " wat denk je zelf dat het is? " ( of dat komt omdat ik zelf in de zorg werk, ik heb geen idee

Ik kamp eigenlijk al jaren met vermoeidheid en darmklachten, onderzoeken gehad van de darm en daar kwam niets uit, kreeg de stempel PDS.
Ik heb eigenlijk altijd de diarree variant.
Steeds als er een bloedonderzoek werd gedaan had ik wel een te kort, dan weer ijzertekort, bloedarmoede en dan weer vitamine D te kort.
Jaren terug is er ooit op vitamine B12 geprikt, de waarde was toen nabij de 350 meen ik.
De laatste keren vonden ze het niet nodig dit te checken, want als er geen sprake was van bloedarmoede kon er ook geen tekort zijn in de vitamine b12.
Hoe dan ook, momenteel voel ik me dus heel erg slecht.
Welke klachten heb ik;
* vermoeidheid, echt ontzettende vermoeidheid. Zojuist weer even geslapen... ik kan gewoon echt niet wakker blijven. Ik slaap overigens gewoon snel in en slaap door.
* Bijna dagelijks hoofdpijn, vooral aan de voorkant een scherpe pijn
* concentratieproblemen
* Dingen vergeten ( ik moet het echt opschrijven anders ben ik het kwijt )
* Soms kom ik niet uit mijn woorden, komen rare woorden uit mijn mond of kom er gewoon niet op
* Prikkelbaar
* En nu een aantal keer gehad dat ik kort functieverlies had in mijn handen, wilde iets oppakken wat gewoon niet lukte... ik kreeg het niet voor elkaar
* Soms ineens spierpijn of pijnlijke gewrichten.
Iemand die dit herkent?
Ben overigens 30 jaar oud, al 12 jaar vegetariër en ben dagelijks voldoende in beweging.
Groetjes