RyanneZarita schreef:Hier nog een pechvogel.... alles geprobeerd. Ik heb een aantal jaar immunotherapie gehad, dit hielp echt onwijs!! Wel heel intensief en niet de eerste keus denk ik. Meer informatie hierover kan gerust via pb.
Nu red ik me met meerdere cetrizine pillen per dag, maar inderdaad word je er heeeel moe van.
Nog wat bijkomende tips:
Ik heb vooral last van mijn ogen dus daarvoor werkt:
- meerdere malen per dag je gezicht wassen (om evt pollen weg te spoelen) met ijskoud water
- niet in je ogen wrijven!!! (Logisch)
- druppeltjes drogen je ogen uit.... hiervan gaan ze nog meer jeuken
- van die anti wallen koelbare oogmaskertjes kopen, die in de vriezer leggen en savonds een uurtje erop.
- buiten ten alle tijden jampotglazen (zonne)brillen dragen, dit houdt de pollen uit je ogen
Helaas werkt de imuno therapie niet voor iedereen en het moet wel zo erg zijn dat dat je laatste optie is. Ik ben er mee gestart maar moest stoppen omdat ik oa werd geprikt voor katten, maar mijn ex toen nog 2 katten thuis had en dat gevraarlijk kon zijn.
Wat bij mij vroeger heel goed hielp was gaan slapen met een koud nat washandje op mijn ogen, hele nacht hoefde ik niet in mijn ogen te wrijven.