Jemig wat fijn al zoveel reacties! 
cissy schreef:Ipv boek lezen een rondje buiten gaan lopen?
Op zich een goeie tip, maar ik fiets al heel veel (heb geen auto) en loop veel op stal en door de wei, dus ik ben al blij als ik effe zit zeg maar
@Nirvana, ik ga na mijn werk naar stal, dus of voor of na het eten en eigenlijk vult dat mijn hele avond. Als ik dan nog tijd over heb dan lees ik of kijk ik even mee naar de tv.. Afwassen, was ophangen/opvouwen etc.. Tip van de vliegtuigstand ga ik eens proberen!
Majabeestje schreef:Eerste wat ik bedenk: onderschat vitamine gebrek niet. Ondanks dat je waardes nu goed zijn, je kan er alsnog last van hebben. Het kost ook tijd om dat goed op peil te krijgen en te houden.
Daarnaast vraag ik me af of je werk je bevalt? Zit je daar op je plek, ben je blij met je werk? Heb je verder ook last van stress of onrust?
Dat geloof ik zeker! Ik ben in maart voor het eerst bloed gaan prikken en slik nu 3 maanden de supplementen, afgelopen vrijdag dus voor de controle geweest en de waardes waren goed volgens de assistente.
Mijn werk... misschien heb je daar wel een punt
Stress heb ik absoluut niet, maar misschien is dát het juist wel..
@Azmay, ik sta om 7uur op en in principe heb ik dus een nacht van 7,5/8uur.. Deed ik het altijd prima op.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet aan moet denken om 9uur al naar bed te moeten
Dan heb ik nergens meer tijd voor..
@SdaphneS, voeding valt wellicht nog wel wat in te behalen.. Ik weet dat ik te weinig fruit eet sowieso.. Verder zou het nog wel iets gezonder kunnen maar koken is geen hobby en ik heb vaak weinig inspiratie..
@Astrid, ik slaap heel rustig weet ik van horen zeggen
Maar echt, op je 31e al zo moe? Dan moet ik er niet aan denken ooit nog eens 80 te mogen worden..
@Maava, thnx voor de site! Ga ik me zeker in verdiepen!
@Es_ther, goeie vraag.. Is het proberen waard om langer te slapen, ik weet dat ik niet kan uitslapen maar eerder naar bed dan toch maar?
@Eveyy, thnx
@MarlindeRooz, eerlijk gezegd heb ik niet naar de getallen gevraagd omdat het mij niet zo veel zegt
@Sakura789, te veel? Kan dat ook? Ik vind slapen echt heerlijk maar kan al niet heel goed uitslapen, dus ik vraag het me af..
Ik snooze wel 1x inderdaad, ondanks dat ik weet dat dat niet goed is..
Stukje disciplinegebrek vrees ik!
Nicje87 schreef:De wake up light helpt bij mij erg goed.
Die moet hier ergens ook nog wel liggen! Kan ik eens proberen, al bedenk ik me nu dat het al niet super donker is in de kamer, dus het licht wordt wel meer naarmate de ochtend vordert..
@Ann_Pam, nee ik slik geen melatonine, ik slaap heel goed en lig ook 's avonds of 's nachts niet wakker dus ik vond het niet nodig om dat te slikken..
@Evelienepien, hoe ben jij daar zo bij gekomen? Had je dezelfde klachten? en wat is er uit gekomen?
Laatst bijgewerkt door Martine_Levi op 28-06-18 12:21, in het totaal 2 keer bewerkt