Wie herkent deze klachten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SharonIndezz
Berichten: 4699
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Wie herkent deze klachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 09:49

Allereerst, weet ik dat bokt geen dokter is, maar ben ik nieuwsgierig of andere dit ook herkennen, en wat er jij jullie uit kwam

- heel moe
- weinig energie
- pijn in rug en nek
- hoofdpijn
- haar word dun
- eczeem (?)
- pijn in ribben
- slecht slapen
- snel boos


Ik ben al naar de huisarts geweest, en die gooit het op stress, daar Mn bloeduitslagen allemaal goed zijn, ik ben ook geprikt op ziekte van Lyme, dit is het gelukkig ook niet.

Stress vind ik zelf niet aan de orde, daar het nu juist goed gaat. Ik werk overigens wel in ploegen, vind het zwaar, maar prima te doen.

Ben benieuwd of jullie wat herkennen

daantjuhhh

Berichten: 26911
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wie herkent deze klachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 09:59

Zwaar maar prima te doen klinkt tegenstrijdig.

Ik heb een aantal van jou klachten en ik heb chronische hyperventilatie

Alleen heb ik geen rug/nek klachten.

Thats_Me

Berichten: 10953
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 09:59

Stress zou natuurlijk wel kunnen. Wellicht iets van een bijnieruitputting. Kan van alles zinn en als de waardes goed zijn is het moeilijk zoeken. Wellicht eens op zoek naar een goede holistische praktijk die je eens doormeet?

meisje_

Berichten: 2532
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:12

SharonIndezz schreef:
Allereerst, weet ik dat bokt geen dokter is, maar ben ik nieuwsgierig of andere dit ook herkennen, en wat er jij jullie uit kwam

- heel moe
- weinig energie
- pijn in rug en nek
- hoofdpijn
- haar word dun
- eczeem (?)
- pijn in ribben
- slecht slapen