Plotselinge pijn in vingertoppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Plotselinge pijn in vingertoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 21:35

Hoihoi,

Ik heb de laatste tijd iets geks, soms kan ik zomaar pijn hebben in één van mijn vingertoppen. De pijn ligt puur op de huid, zo is het pijnlijk als ik erover wrijf of druk erop zet. Het is erg vervelend, want ik kan die vinger dan niet gebruiken.. Het is meestal wel na enkele dagen weer over.

Het voelt een beetje netzo als dat er een stukje glas of een splinter in je vinger zit, maar dan zit er dus eigenlijk niks.

Ik had het laatst ineens na het koken en vanavond pakte ik mijn fiets en toen was het er ineens weer (op een andere vinger).

Ik hoop dat iemand dit herkent/weet wat het is.. -O- (mocht het vaker gebeuren ga ik uiteraard naar de HA)

Matheno

Re: Plotselinge pijn in vingertoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:37

Ah, dat heb ik ook weleens. Lijkt spontaan.

Geen idee wat het is.. Misschien toch geprikt door iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:38

Heb je ook het idee/gevoel dat je vingertoppen opgezet zijn? Voelen ze hard aan?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 14:15

Anoniem schreef:
Heb je ook het idee/gevoel dat je vingertoppen opgezet zijn? Voelen ze hard aan?

Nee, dit niet. Er valt echt niks aan te zien :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:36

In de tuin gewerkt? Met glaswol in aanraking gekomen? Fervent alcohol-drinker? :o

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 18:24

Rebel_Jits schreef:
In de tuin gewerkt? Met glaswol in aanraking gekomen? Fervent alcohol-drinker? :o

Haha, nee geen van die dingen. Ik doe wel werk waarbij je van die Vinyl handschoenen aan moet. Kan het daar misschien iets mee te maken hebben?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:26

ook wel eens last van extreem koude vingers?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:29

Ik ga even meelezen, ik heb dit ook zo nu en dan ergens op een vinger (verschillende vingers en verschillende locaties). Het is echt het gevoel of er een splinter in zit, pijnlijk en prikkend als je het aanraakt. Maar er zit niks in en trekt na een dag of 2-3 uiterlijk weer weg. Ik heb met guur weer weleens dode vingers maar verder nooit ergens last van.