Ik ben transgender

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 08:39

wat schrijf jij toch heerlijk _O- Ik ben nu ook exciting voor jouw vakantie want het klinkt echt geweldig dus deel alsjeblieft fotos tegen die tijd want dan ben ik ook nog een beetje op vakantie :+ Voor de rest klinkt het alsof alles super goed gaat en mooi hersteld. Altijd fijn als ze zeggen dat het er goed uitziet. en geeft Dokter Bob maar een extra knuffel van mij hij ziet er echt super lief uit namelijk :D

gemske

Berichten: 3548
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 10:06

Wat mooi geschreven weer idd en zo fijn om te lezen dat het goed gaat! +:)+
Heerlijk dat de kat je wat helpt de verveling tegen te gaan <3
Maarre, ik hoop dat die vakantie ondertussen is uitverkocht anders zit straks heel bokt bij je op die boot en kun je uitkijken naar zeepaardjes ;)

Bellex

Berichten: 9302
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 10:10

Wat fijn dat ze zo tevreden zijn! Wat betreft je salami's, dat gevoel kan tot een jaar later nog (deels) terug komen! Heerlijk om zo'n knuffeldokter te hebben die je goed gezelschap geeft :D

Hiraeth

Berichten: 3226
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-21 10:31

Wat een lieve reacties weer! Ik ben ook altijd blij om reacties te krijgen op m'n schrijven, want het lijkt me mooi om ooit in mijn leven een boek te schrijven. Waarover weet ik nog niet, maar als het moment daar is... :D Ik heb net 'How to be Danish' uitgelezen en dat is eigenlijk precies het soort boek dat ik zou willen schrijven. Alleen tja, die is dus al geschreven. :P

Ik heb inderdaad al gehoord dat gevoel in de salami nog later kan komen en daar maak ik me sowieso niet heel veel zorgen om op dit moment. :D Heb wel dat als ik me enorm focus op dat gedeelte dat ik wel wat minimale pijnscheuten voel, maar volgens mij kan je op die manier zelfs pijn creëren in je grote teen. :')

Nog een klein stukje over Dokter Bob z'n niet-medische achtergrond. Hij werd gevonden met vier broertjes en zusjes op onze hooizolder. We hoorden die dag al veel gepiep van katten die duidelijk nog niet de baard in de keel hadden. Toen later mijn vader een overleden moederpoes aantrof, was het al snel één plus één.

Hup, kittens in huis en 24/7 beschikbaar staan om de kleine drummels te verzorgen. Ze hadden net de oogjes open, maar dat was het dan ook.

Onze Bob, die naast dokter ook koning is, was als prins al een echte vorst. Waar de rest van het nest intussen al leerde om uit een schaaltje te drinken, moest onze heer nog steeds sabbelend z'n goedje naar binnen krijgen. Dat heeft geduurd tot Bob zo groot was, dat hij al zuigend ineens de speen deels inslikte. :')

Gelukkig is dat allemaal goed gegaan, maar het betekende wel dat z'n titel als Derde Kind was verzegeld. Mijn moeder was helemaal verzot op het frummeltje en Bob helemaal gek op z'n grote haarloze mama.

Ik heb het geluk dat ik z'n tweede favoriete persoon ben. :D Bob weet ook altijd mijn slaapkamer heel goed te vinden (naar boven, eerste deur rechts) en heeft toen ik in Denemarken woonde daar regelmatig geslapen. Helaas is hij ook slim genoeg om te weten dat ik nu tijdelijk in de woonkamer slaap. De afgelopen nachten belde hij namelijk continu aan om 5:30. Hij kan namelijk op de deurklink springen en naast m'n tijdelijke bed zit de deur naar het terras. Dat ging een beetje zoals je hier kunt zien: https://twitter.com/bonojour/status/142 ... 04512?s=19

savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 10:46

Okay ik ben fan van Bob. #bobforpresident _O-

edit

Als je ooit een boek schrijft let me know! Zou het graag willen lezen. Vind je posts in het topic al heerlijk weglezen namelijk :D

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 11:34

Bob doet goede dingen. Hij zorgt zelfs voor voldoende beweging.

pien_2010

Berichten: 43487
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:52

Citaat:
Onze Bob, die naast dokter ook koning is, was als prins al een echte vorst


<3 juweeltje van een zin, zoals schrijvers schrijven. Je schrijft leuk !

Hiraeth

Berichten: 3226
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-21 13:30

Zo, ik graaf dit topic weer eventjes op. Ik ben Karin (en de rest van jullie) namelijk intussen wel een update verschuldigd. Dat had ik Karin al een paar dagen geleden beloofd, maar ik was even afgeleid door de Formule 1 en wat schoolopdrachten.

Aangezien dit ook zo'n beetje een dagboek is geworden, begin ik eerst maar met was algemeen leed. Ik heb er zó doorheen gezeten de laatste dagen voor mijn school begon. Naast de UvA ben ik ook nog bezig met de laatste loodjes voor mijn studie journalistiek en argh... wat een administrative hel is dat. :+ De studie voelt voor mij intussen als drijfzand en ik heb al een lange tijd het gevoel dat ik er mentaal alleen maar aan onderdoor ga. Toen er dus ook nog allemaal gedoe was met of ik wel/niet dit halve jaar kon volgen was ik dus helemaal chagrijnig en wilde ik als een echte Karen er gewoon mee kappen. Voeg daar nog even aan toe dat ik echt onwijs heimwee had naar Denemarken en bij al het Deens met traantjes zat en de emotionële cocktail is compleet.

Mááár, gelukkig is alles helemaal anders gelopen dan ik had verwacht. De docent die eerst een beetje klaar met ons was heeft zich heel vriendelijk en flexibel opgesteld en ik mag dit halve jaar bij hoge uitzondering samenwerken met mijn allerbeste vriendin. <3 We hebben nu al onwijs veel lol gehad in de les en ik heb zelfs al allemaal documenten aangemaakt in de Google Drive. En mijn huiswerk af voor volgende week vrijdag. :+

De andere studie (Scandinavische Talen en Culturen) heb ik nog niet enorm een indruk van kunnen krijgen, want ik heb pas één introductiedag gehad. Heb wel écht een goed gevoel erbij. Na jaren van een 'ja, ik weet niet wat ik leuk vind maar ik ben wel redelijk goed met taal'-studie volgen, heb ik nu dus een studie waarbij ik echt notities wil maken en denk: "wow, interessant."

Al met al is mijn melancholische bui helemaal omgeslagen en nu ben ik echt blij. Blij met hoe de studie lijkt te gaan, blij met mijn fantastische vrienden, blij met het weer ( :+ ), blij met m'n hanenborstje.


Goed, uh... Wat kan ik zeggen over de kippenborst. Uh... :') Nouja, ik geniet sowieso van het feit dat ik nu echt plat-plat ben en dat kleding mij ineens anders lijkt te staan. Hoewel ik nu wel zie dat ik een 'goed-gereedschap-zit-onder-dak'-buikje heb. Gelukkig mocht ik wel wandelen, dus heb ik al die tijd 5 kilometer gelopen per dag. Intussen mag hardlopen ook weer, dus ik begin rustig met een from couch to 5k. Ook heb ik mezelf heel veel beziggehouden met... breien. :+


Afbeelding


Het is in mijn hoofd nog wel een beetje raar dat ik nu gewoon met alleen een boxer door huis kan lopen. In theorie. In de praktijk vind ik het ook irritant als mijn vader of broer zo rond paradeert, maar ik kijk er ook niet enorm raar van op. Ik moet nog echt aanleren dat in de maatschappij een naakt mannenbovenlijf wel acceptabel is, zeg maar.

Afgelopen weekend zijn de korstjes éindelijk van de verschrommelde salami's afgevallen en ziet het er allemaal weer een stuk normaler uit. Ik heb nog een paar plekjes met een beetje vocht en wat 'hapjes' en uitsteeksels, maar het begint toch wat te lijken intussen. Ik hoef nog maar een week met mijn borststeunkous te lopen en ik mag straks ook weer achter het stuur van mijn oude Audi. Blijkbaar is een auto zonder stuurbekrachting niet net-geopereerd-proof. :+

Het is nu wat toonbaarder, dus in de spoiler een shirtloze foto van hoe het er nu uitziet. Ik heb ook nog wel een voor foto ergens, maar die plaats ik nog eventjes niet. Misschien als straks alles helemaal geheeld is en ik wat afgetrainder ben dat ik een voor, na, nu compilatie deel. :')
Spoiler:
Afbeelding


En voor de fans nog een dokter Bob:

Afbeelding

Nog bedankt trouwens voor jullie mooie reacties op het doorgeefstokje. Ik schrok wel eventjes toen ik het PBtje van Banjer kreeg dat ik aan de beurt was. :') Toch blij dat mensen mijn gepraat nog interessant vinden. Na 24 jaar met mezelf ben ik er soms een beetje op uitgekeken. :+

Zo, en nu kan ik naar mijn beste vriendin om F1 te gaan kijken. :D

Jolliegirl

Berichten: 32980
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 14:42

Je ziet er kei goed uit man!!!!
Super!!

Ga zo door!

Loretta
Berichten: 8778
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:13

Leuk om eens een update te lezen

gemske

Berichten: 3548
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:19

Wow!! Stoere kerel! Dat wordt echt mooi 8-)

Rocamor

Berichten: 10912
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:22

Wow Wow Wow.

Dat ziet er goed uit zeg!

Loretta
Berichten: 8778
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:25

Is inderdaad een mooie jongen geworden.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:27

Citaat:
Zo, ik graaf dit topic weer eventjes op. Ik ben Karin (en de rest van jullie) namelijk intussen wel een update verschuldigd. Dat had ik Karin al een paar dagen geleden beloofd, maar ik was even afgeleid door de Formule 1 en wat schoolopdrachten.

Haha, zweep erover hè ~~}> Mooie kerel ben je toch ook :D

Dat ziet er goed uit zeg! +:)+

...en fijn dat het met je studie(s) ook weer op orde is!

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:42

Hahaha, mutsje ... :D

Dat je er doorheen zat is niet zo raar, gezien dat wat je de laatste tijd hebt meegemaakt.

Je gaat er steeds beter uit zien. Mooi man.

maj0

Berichten: 6601
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:11

Wauw man super dat je gewoon ook zo eerlijk tegen ons bent. Dat vind ik echt knap!
Je ziet er echt super uit! En zo erg heb je geen buikje hoor ;)

Hiraeth

Berichten: 3226
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-21 16:12

Heb 'm ook een beetje ingehouden. :o

maj0

Berichten: 6601
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:16

haha ach wie doet dat niet

pien_2010

Berichten: 43487
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 17:24

Mooie man ben je!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 17:51

Mooie update Hiraeth :D je ziet er goed uit hoor… en je buikje valt best mee… mijn buikje (buik :+ ) is veel erger :))

En Dokter Bob… <3

savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 09:17

dokter bob <3 Ziet er netjes uit hoor Hiraeth! Heb ondertussen door wat andere kennisen/vrienden die Trans zijn al wat van dit soort foto's voorbij zien komen en ik kan zeggen dat het er prima uitziet! Fijn dat je nu ook een leuke studie hebt. Ben heel benieuwd hoe dat verder gaat worden! :D

Hiraeth

Berichten: 3226
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-21 09:38

Haha, transmannen willen maar al te graag de blote bast laten zien na de operatie. Het zijn net hitsige mannen op tinder. :P

savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:23

ik kan jullie niet eens ongelijk geven zou er zelf ook meer dan trots op zijn als ik in jullie schoenen stond :D

pien_2010

Berichten: 43487
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:26

Tja dat heb je met al dat testeron. _O-

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:54

Stelletje exhibitionisten ….