Zelfdiscipline - schop onder mijn kont

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alenthe05

Berichten: 1098
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: Zelfdiscipline - schop onder mijn kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:36

Ik ben gewoon weer begonnen met gezond eten. Vanmorgen heb ik bijvoorbeeld een halve banaan, nectarine en een handvol druiven samen met griekse yoghurt gegeten. Net als lunch een kopje groentensoep(zonder vermecellie) en een salade van 2 tomaten, halve komkommer, klein stukje rode ui en wat blokjes feta. Vanavond eten we wraps met kip en veel groente.

Ik probeer gewoon meer groenten te eten, ipv 4 snee brood oid. Dus ik maak vaak een pannetje groentensoep en daar eet ik dan een kopje van tussen de middag. Ene keer met een snee volkoren brood en iets erop en de andere keer een salade oid.

Het is echt niet dat ik mijn koolhydraten laat staan maar bewuster gezonder eten. Meer volkoren koolhydraten ed. Als ontbijt wisselt het, net waar ik zin in heb. Succes!

Schuur_

Berichten: 4899
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Zelfdiscipline - schop onder mijn kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 11:30

Ik ben nu flink bezig zonder te overdrijven, voelt ook een stuk beter.

Heb nu de app van Jillian Michaels gedownload. Op de 1 of andere manier trekt ze mij toch en bv die 30 day shred deed ik graag maar die was toen eens van YT verdwenen. Nu dus de app gedownload en 3 maanden abonnement genomen. Voor 30$ kan ik me geen buil vallen.

Er zit een heel meal plan bij waar ik receptjes van af haal en doe 20min per dag mijn oefeningen