Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hardlopen gaat hem echt niet worden, als ik ga ben meteen zo gedemotiveerd en zit ik mezelf alleen maar in een hoekje te trappen dat mijn conditie zo slecht is. Terwijl ik met gemak 10-15km flink doorstap en het puur tijd is dat ik naar huis ga ipv er nog een rondje aan te plakken met woefsel.
Matheno schreef:Tja, persoonlijk gebruik ik geen pakjes of zakjes, en moet zeggen... dan kom je vanzelf op gezond gewicht.

moonfish13 schreef:Matheno, ook zonder pakjes of zakjes kan je van teveel eten dik worden hoor.
Vier wraps is gewoon veel, hier thuis eten we met wraps twee stuks per persoon..
En dan doen er twee van de vier fysiek zwaar werk, als in de hele dag lopen en sjouwen.
Ts werkt achter een laptop, dan kan je je pakjes en zakjes laten maar aankomen doe je toch wel als je zoveel blijft eten.
Citaat:Denk dat ik voor nu gewoon heel erg ga opletten op mijn eten, voornamelijk porties want bv gisteren lekkere wraps gemaakt met groenten en biefstukreepjes. Voor ik het wist was de hele 350grm biefstuk + 300 gram groenten + 4 wraps verdwenen zonder vierpotige hulp.
Maar wraps met biefstukreepjes en groente klinkt ook niet heel erg vullend. Als wij wraps eten doe ik daar meestal ook iets bij als bonen of kaas, dan zit je er sneller vol van. Dan eten we 2 (volkoren) wraps per persoon, ook van die kleinere. 

Ondertussen denk ik dat ik eerst ga proberen mijn voeding aan te passen en iets vaker te steppen naar de winkel ipv de auto te nemen.moonfish13 schreef:Matheno, ook zonder pakjes of zakjes kan je van teveel eten dik worden hoor.
Vier wraps is gewoon veel, hier thuis eten we met wraps twee stuks per persoon..
En dan doen er twee van de vier fysiek zwaar werk, als in de hele dag lopen en sjouwen.
Ts werkt achter een laptop, dan kan je je pakjes en zakjes laten maar aankomen doe je toch wel als je zoveel blijft eten.