Mallet/hamer vinger, ervaringen?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

davinci2412

Mallet/hamer vinger, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-18 10:36

Drie weken geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn brommer. Hierbij heb ik een mallet vinger opgelopen. Nu zijn er gisteren rontgen foto's gemaakt en wordt er maandag gekeken hoe en wat met betrekking tot opereren of spalken.

Nu maak ik me dus best wel druk over alles en ben ik opzoek naar ervaringen van anderen om me gevoelsmatig beter voor te kunnen bereiden.

ChanelR

Re: Mallet/hamer vinger, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 11:24

Ik heb er ervaring mee. 5 jaar geleden na een val van een paard opgelopen. Kwamen er alleen veel te laat achter, pas na een half jaar. Hierdoor zou opereren niet veel zin hebben. Ik ben bij xpert kliniek in Rotterdam geholpen. Ik heb ruim een half jaar met een spalk gelopen. Eerst met een volledig harde en later met een half flexibele. Nu heb ik het idee dat het bij mij niet volledig opgelost is. Het topje staat nog steeds een beetje scheef en je voelt ook dat het niet helemaal goed zit. Nu heb ik er gelukkig geen last van dus ik laat het zo

Chanel R <3
B+8

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie