(Natuurlijk)middel voor rust en concentratie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faetje_97
Berichten: 58
Geregistreerd: 24-03-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 15:24

welmoed__ schreef:
Voor mijn gevoel werkt CBD olie een beetje te goed voor zeg maar alles.. Het komt mij dan niet echt meer geloofwaardig over. Ik lees ook verschillende verhalen er over, de een heeft er wel baat bij, de ander weer niet.

De rest ga ik ook even naar kijken.


Je kan het altijd proberen. Het is heel erg verschillend per persoon wat het effect is, maar bij mij heeft het echt wel geholpen!

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 15:32

Faetje_97 schreef:
Marie111 schreef:
Ik zit ook te denken aan CBC-olie of pasta. Ben ook lid van een Facebookgroep https://www.facebook.com/groups/cbdpasta/

Zij beweren dat alleen zij de goede CBD-olie verkopen, maar is dat ook zo? Wie heeft er ervaring mee? Durf niet zo goed via internet te bestellen.


Ik gebruik zelf die van jacob hooy, maar heb ook andere merken gebruikt.. vind zelf die van jacob hooy tot nu toe het fijnst en die werkt bij mij gewoon goed. Als je het bijna niet merkt mag je gewoon meer druppels gebruiken, tot iets van 40 per dag.


Deze gebruikt mijn vriend ook en die is er echt fan van. Gebruik het zelf ook wel is als ik druk in me hoofd ben en daardoor niet kan slapen.

Zeker het proberen waard Welmoed!