Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kwam er in de 3e achter dat ik misschien toch bisexueel was, heb er ook nog een tijd aan getwijfeld, "Want ik heb nog nooit een relatie met een meid gehad." maar ben er nu wel zeker van, terwijl ik nogsteeds geen relatie met een vrouw heb gehad.
)! Vanillia schreef:Ik heb aan bovenstaande weinig toe te voegen, maar zou alleen je verhaal een beetje willen nuanceren. Het feit dat je niet warm wordt van je vriendje (1 man) wil natuurlijk niet zeggen dat dat per definitie dan voor iedere man geldt. Ik ben hetero maar dat wil echt niet zeggen dat ik van iedere man warm word
). Dat vinden mensen ook raar, ik wil er geen sticker op plakken, maar ik heb er mee leren leven. Ik probeer mensen niet echt te bekijken vanuit een oriëntatie, maar meer als persoon. Chasingmood schreef:Girl, het is helemaal niet gek om op je 18e pas hier achter te komen. Bij sommigen komt het zelfs later.
Ikzelf kwam er op mn 17e achter dat ik ook op meiden val.
We hebben hier een topic op bokt met meer meiden die ook lesbisch/bi/pan zijn.
En ook al weet jij nog helemaal niet wat je nu bent of leuk vindt, je bent helemaal welkom als je vragen hebt of ervaringen wilt horen.
[HK] Young & Out kletstopic #2
upendo schreef:Chasingmood schreef:Girl, het is helemaal niet gek om op je 18e pas hier achter te komen. Bij sommigen komt het zelfs later.
Ikzelf kwam er op mn 17e achter dat ik ook op meiden val.
We hebben hier een topic op bokt met meer meiden die ook lesbisch/bi/pan zijn.
En ook al weet jij nog helemaal niet wat je nu bent of leuk vindt, je bent helemaal welkom als je vragen hebt of ervaringen wilt horen.
[HK] Young & Out kletstopic #2
Zo te zien is dat topic redelijk... Stil.
) ook.