Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Zou dit niet via de huisarts bij een fysio kunnen? Aangezien je er blijkbaar echt last van hebt.
Sunnda schreef:san4nie schreef:Zou dit niet via de huisarts bij een fysio kunnen? Aangezien je er blijkbaar echt last van hebt.
Ik weet waar het vandaan komt.
Heb drie jaar geleden een ongeluk gehad met een paard en daar had ik denk wat eerder op de klachten moeten reageren, maar dacht toen: spierpijn. sindsdien snel last van spanning dus denk dat een massage die spanning (hopelijk) wat kan verhelpen. Fysio zal een beetje te laat zijn.
Thats_Me schreef:Sunnda schreef:Ik weet waar het vandaan komt.
Heb drie jaar geleden een ongeluk gehad met een paard en daar had ik denk wat eerder op de klachten moeten reageren, maar dacht toen: spierpijn. sindsdien snel last van spanning dus denk dat een massage die spanning (hopelijk) wat kan verhelpen. Fysio zal een beetje te laat zijn.
Zou dan juist wel voor fysiotherapie gaan. Die kunnen naast het los masseren ook helpen de klacht te voorkomen want juist door een val kun je toch net wat in houding veranderd zijn omdat je bent gaan ontzien met klachten als gevolg. Zeker als het diep zit kunnen zij meer helemaal als je kiest voor een manueel therapeut die ook dry needling zou kunnen doen.