Bh aan na verwijdering moedervlek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotje_elmo

Bh aan na verwijdering moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 14:10

Hoi allemaal!

Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van een moedervlek die precies zit op de plek waar je bh beugel eindigd. Ik heb vrij grote borsten (75F) en dus kan ik niet zomaar even een week geen bh aan doen naar werk, school en de paarden.
Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, maar ik ga er dus vanuit dat ik ongeveer een week na het verwijderen geen bh aan mag met beugel.
Nu heb ik al nagedacht over wat ik dan wél aankon. Ik heb bij de primark al wat bralettes aangehad, maar oh my, wat een ellende...
Ook kan ik geen sportbh’s van bijvoorbeeld de Hema aan omdat mijn borsten dan één groot boobblok worden.
Ik zit nu dus na te denken, wat zou ik wél aan kunnen? Of waar kan ik goedkope wél oke zittende bralettes kopen?
Als jullie kunnen meedenken zou ik dat heel fijn vinden!

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Bh aan na verwijdering moedervlek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:12

Misschien eerst maar eens die moedervlek laten controleren en laten bekijken of het idd wel weg moet en je dan door de huisarts of dermatoloog laten voorlichten over hoe en wat qua verzorging en kleding?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:15

Je kunt daar prima een BH overheen aandoen hoor. :j Misschien iets minder strak maar als je er een pleister over doet is dat geen probleem. Het lijkt een beetje op een schaafwond, niet extreem dus. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:29

Dat ligt er maar aan hoe ze het verwijderen. Bij mij is er een weggesneden en ik had 2 hechtingen. Soms wordt het weggeschaaft en dat is weer een ander soort wond. Dus best even vragen aan je arts wat bij jou van toepassing is.

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 14:42

Anoniem schreef:
Misschien eerst maar eens die moedervlek laten controleren en laten bekijken of het idd wel weg moet en je dan door de huisarts of dermatoloog laten voorlichten over hoe en wat qua verzorging en kleding?

Helaas moet hij wel echt weg, tijdens bijvoorbeeld werk schuurt het enorm en ik heb er écht last van, ik ben van plan dinsdag ochtend te gaan bellen voor een afspraak!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:50

Ik heb ook 1 laten wegsnijden, daar zaten maar 2 hechtingen in en je hebt er helemaal geen last van. Denk echt dat het wel meevalt met dat bh bandje :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:50

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:55

Wellicht kan je langs een goede lingeriezaak voor advies? De mensen die daar helpen, weten vaak best veel over dit soort situaties en ondergoed wat dan goed zit. Hunkemöller of een Wala misschien?

Edit: typfoutje

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:58

lotje_elmo schreef:
Anoniem schreef:

Helaas moet hij wel echt weg, tijdens bijvoorbeeld werk schuurt het enorm en ik heb er écht last van, ik ben van plan dinsdag ochtend te gaan bellen voor een afspraak!

Hij zit dus precies op de plek waar de beugel van je bh zit, dan ook even kijken of jij wel het goede model/maat bh draagt want dat schuren gebeurt niet met een goed passende bh.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:01

marley93 schreef:
Wellicht kan je langs een goede lingeriezaak voor advies? De mensen die daar helpen, weten vaak best veel over dit soort situaties en ondergoed wat dan goed zit. Hunkemöller of een Wala misschien?

Goede lingeriezaak en Hunkemöller in 1 bericht dat kan nooit goed zijn :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:02

Onzin bigone.

Ik heb ook precies onder mijn beugel een moedervlek gehad die iets verdikt was. Hierdoor schuurde het.
Ik heb dat ene weekje gewoon een sportbh gedragen.

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 15:10

quera schreef:
marley93 schreef:

Goede lingeriezaak en Hunkemöller in 1 bericht dat kan nooit goed zijn :')

Hahaha precies dat haha

quera schreef:
Onzin bigone.

Ik heb ook precies onder mijn beugel een moedervlek gehad die iets verdikt was. Hierdoor schuurde het.
Ik heb dat ene weekje gewoon een sportbh gedragen.

Ik denk inderdaad dat ik naar een beugelloze maar wel met vorm sportbh ga zoeken

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:19

Ik draag de sportbh van anita.
Superfijn, grote maten.

Ik kan niet meer zonder.

Ook ik heb moedervlekken weg laten halen. Nooit problemen gehad met die bhs.

Beugelloos.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:54

Ik heb een poosje geleden ook een moedervlek laten verwijderen die precies onder mijn bh band zat.
Ik weet niet hoe groot die van jou is maar die van mij hebben ze weg geschraapt zeg maar.
Is dan een klein schaafwondje en heb je verder weinig last van.
Ik heb er een pleister overheen gehad en gewoon mijn bh aan.
Was totaal geen probleem.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:04

Ik had ook een wondje waar bij veel behas de beugel eindigde. Ik heb toen zeeman behas gedragen met mijn e cup. Die eindigde net anders waardoor het precies paste. Geen beha was geen optie. Dan ging het wondje terug open en een sportbeha duwde ze teveel samen waardoor het wondje en de hechtingen verweekte.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:19

Bralette van Sloggi? Of een beugelloze bh van de hema?
En anders een sport-bh, zo erg is het toch niet als je een paar dagen met een boobblock (mooi woord :D ) loopt?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:22

Toen die van mij weg gehaald was, mocht ik 3 dagen niks eroverheen aan wat druk geeft. Dus 3 dagen zonder bh gelopen en heb het overleefd :j
Zou de arts even om advies vragen, ook qua hechtingen. Had er 1 aan de voorkant en 1 onder mn arm aan die precies op het randje van mn bh bandje zaten.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 21:51

Bij mij is er een op exact dezelfde plek weggebrand, ik liep een dag later weer met bh :j

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 22:07

Ik heb ook een moedervlekje laten wegsnijden op zelfde plek hahaha nee ik draag geen bh maar kan je melden dat als ze hem “shaven” je er geen last van zult hebben,.. is net een schaafwondje het heel heel snel.
Is het een verdacht moedervlekje zullen ze hem iets ruimer en dieper wegsnijden, krijg je ook 1 of 2 hechtingen ,... en is het minder prettig. Maar je huisarts kan je het beste voorlichten.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 22:26

Je hebt tegenwoordig bij de Victoria's Secret ook bh's zonder beugel erin!
Zou je eventueel ook nog naar kunnen kijken, zitten voor mij wel echt heel fijn omdat ze wel 'padded' zijn. (wat is het Nederlandse woord)