Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JitskeJeldau schreef:Ik zit sinds begin dit jaar ook bij een nieuwe tandarts en die zei precies hetzelfde. 'ow, ik zie dat je je verstandskiezen nog hebt, zullen we die er maar gelijk uithalen?'
Ik had toen echt zoiets van, wat denk je zelf.Nergens last van en dan een paar weken met gaten in mn mond rondlopen? Thanks, maar no thanks.
Zodra ik er last van krijg is hij de eerste die het hoort, maar tot die tijd blijven ze lekker bij mij.
Hebben wij weer, een tandarts die als hobby tanden trekken heeft.
Sabri schreef:Mijn gevoel zegt ook afblijven, ik heb toch niet voor niks die kiezen? Ik gebruik ze ook voor kauwen en heb ze al jarenlang, ze staan ook niet scheef, er is alleen een verstandskies die wat dicht op de kies ervoor staat. Ik ben zelf niet altijd even zorgvuldig met die achterste kiezen goed te flossen en heb nu bedacht dat misschien een waterflosser erbij wat is..Want 4 wonden/ gaten voor mogelijk beter schoonhouden van een kies lijkt me ook wat overdreven?
germie schreef:Bij mij staan de tanden scheef omdat er te weinig ruimte is. En er hoeft niets aan gedaan te worden. En ik zou dat ook niet laten doen. Mocht het ooit nodig zijn, dan wens ik zo veel pijnstillers en alle 4 tegelijk (mijn tandarts heeft verzekerd dat dit echt kan mits ik maar voet bij stuk hou, hij heeft het zelf ook per 4 tegelijk laten doen), zodat ik een dag later weer kan duiken. Maar voor een gaatje hoeven ze er zelfs niet uit hoor. Dus gewoon lekker laten zitten. Bij pijn en blijvende pijn kan het alsnog.