Syndroom van tietze

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

michelle933

Syndroom van tietze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-18 10:50

Hallo allemaal.
Toen ik gister avond onder de douche stond voelde ik ineens een rare drukplek boven mijn borst. Eenmaal uit de douche in de spiegel gekeken maar er was geen blauwe plek te vinden. Vooral als ik erop drukte deed het pijner. Nu vandaag toch maar even langs de HA geweest en ja hoor het Syndroom van Tietze. Ik merkte vanochtend al aan mijn ademhaling dat die niet helemaal optimaal was. Ik werk zelf 32 uur in de schoonmaak (redelijk zwaar pand) en heb ik regelmatig last van stres. Dit zijn denk ook de factoren waardoor ik dit gekregen heb. Gelukkig is de pijn nog te hendelen, het is een vervelend drukkend gevoel alsof er een grote blauwe/beurse plek zit. Zijn er hier meerdere mensen die er last van hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:50

[MWS] Syndroom van Tietze

Is al een topic over.

Helaas heb ik van meerdere cardiologen te horen gekregen dat Tietze niet echt een diagnose is. Is meer een soort stempeltje voor deze klachten. Ik geloof er dus niet meer in.

mala26

Re: Syndroom van tietze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:25

Ja ik!
Ik had 3 weken geleden dat ik tijdens mijn werk opeens erg pijn kreeg, ouders dik in paniek toen ik thuis kwam want die dachten dat het mijn hart is (hart problemen in de familie) dus zat 2 uur later bij de huisarts. Ik maakte me niet zo druk.
Na onderzoek kwam mij ha ook bij dit uit. Ben nu dus 3 weken verder en het gaat nu beter. Heb alleen als ik het heel druk heb gehad dan doet het savonds flink zeer. Maar ja je doet er niks aan

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Emori

Re: Syndroom van tietze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:43

Ja huisarts zegt ook dat ik het heb

Heb paar maanden diclofenac standaard geslikt en nu gaat het goed qua pijn

Follow the bliss just like a summer song
Please stay there forever, I'll try to remember

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie