Gisteren een dag gaan fotograferen en dan ipv een bril lenzen in gedaan, van 16u tot 24u30 ongeveer. Toen ik hem wou uitdoen ging links vanzelf (ander soort lenzen), maar rechts leek wel echt vast te zitten aan mijn oog.
Een heel gekloot en een uur later nog altijd geen lens, ik werd echt helemaal gek want het was al 2 u snachts ondertussen en had net 9 u een huwelijk gefotografeerd. Heb dan naar de spoedeisende hulp gebeld (woon in belgië dus dat is vrij logisch bij ons), en die raadde aan van gewoon te gaan slapen en in de ochtend nog eens te proberen.
Gedaan maar in de ochtend was mijn oog natuurlijk zo verschrikkelijk geïrriteerd dat ik er helemaal niks meer mee kon. Naar de HAP maar dan.
Die kreeg hem er ook niet uit

Als ik hem er niet uit krijg moest ik morgen naar de oogarts in het ziekenhuis om het er verdoofd uit te laten halen.
Heeft iemand dit ooit al mee gemaakt?? Ik wil echt nooit meer lenzen in. Heb ze nu keer of 20 gedragen en nooit problemen maar dit?? Ik kan het randje pakken maar hij zit gewoon vast gezogen aan mijn oogbol, de dokter kreeg er ook echt geen beweging in.
Wish me luck dat hij er alsnog uitkomt