Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GDG schreef:Er is bij jou sprake van begeleiding toch? Heb je het al met hen besproken? Dus het vastlopen en wat daar voor mogelijkheden in zijn en het eventueel ziekmelden, heb je daar adviezen in gekregen?
Deugenietje schreef:GDG schreef:Er is bij jou sprake van begeleiding toch? Heb je het al met hen besproken? Dus het vastlopen en wat daar voor mogelijkheden in zijn en het eventueel ziekmelden, heb je daar adviezen in gekregen?
Klopt. Ik heb werkbegeleiding.
Ik heb geen gewone baan. Ik doe dagbesteding bij NOVO.
Ik ben vanmiddag tijdens de lunch naar huis gegaan en werkbegeleiding heeft contact gehad met woonbegeleiding.
Vanavond gesprek en morgen gesprek met mijn pber.
Hoop dat er een oplossing kan komen.
Het liefst blijf ik even een week of 2 helemaal thuis. Maar dat moeten we even kortsluiten.
Deugenietje schreef:Ik heb ambulante begeleiding en werk is dagbesteding in theehuis op de kinderboerderij. Daar is ook begeleiding. Door mijn ass en hooggevoeligheid. Voel, zie en hoor ik alles. En ik ben nog iemand die alles perfect wil doen. En doordat ik in de keuken sta en klanten helpt, voel ik me ook erg verplicht dat alles goed gaat waardoor ik me te veel op de hals haal.
En daarnaast slik ik medicatie. Ik ben in februari verhuisd en 2 week later ging ik verder met afbouwen van mijn medicatie en eigenlijks sinds die afbouw gaat het niet goed met mij en met name op het werk. Daarnaast zijn er prive ook nog heftige dingen gebeurt.
Net is woonbegeleiding geweest en moet morgen bellen voor afspraak met mijn pillenboer.
GDG schreef:Deugenietje schreef:Ik heb ambulante begeleiding en werk is dagbesteding in theehuis op de kinderboerderij. Daar is ook begeleiding. Door mijn ass en hooggevoeligheid. Voel, zie en hoor ik alles. En ik ben nog iemand die alles perfect wil doen. En doordat ik in de keuken sta en klanten helpt, voel ik me ook erg verplicht dat alles goed gaat waardoor ik me te veel op de hals haal.
En daarnaast slik ik medicatie. Ik ben in februari verhuisd en 2 week later ging ik verder met afbouwen van mijn medicatie en eigenlijks sinds die afbouw gaat het niet goed met mij en met name op het werk. Daarnaast zijn er prive ook nog heftige dingen gebeurt.
Net is woonbegeleiding geweest en moet morgen bellen voor afspraak met mijn pillenboer.
Wat? Psychiater bedoel je? Dat klinkt dan inderdaad wel verstandig. Is het eerder wel beter gegaan op het werk?