Al mijn hele leven ben ik een zeer moeilijke eter!
Gebakken groente vind ik verschrikkelijk om te eten ook niet goed gekookte groente overigens!
Het is niet eens zozeer de smaak maar meer het knarsende gevoel tussen mijn tanden wat ik smerig vind!
Bijvoorbeeld niet goed gekookte soep waar de groente nog niet helemaal tot prut gekookt is vind ik niet lekker!
Maar ook dingen als macaroni, bami en dat soort dingen lust ik niet
nu ik toch wel begin te merken dat ik volgens mij gluntenintolerantie heb wil ik meer groentes gaan eten zo als dus ook nasi e.d. zijn er manieren hoe ik dit mezelf aan kan leren? en met sauzen precies het zelfde ik kan niet naar een restaurant want 99% van een menu lust ik niet of krijg ik niet weg gekauwd.nu heb ik tot mijn verbazing uitgevonden dat ik maisbrood wel lust dus dat is al een klein probleem opgelost maar nu de rest nog :/
Wie heeft er tips en trucs??

Als je qua hoeveelheid wel genoeg groente eet is het denk ik niet zo'n probleem als je ze gaar kookt, zolang je tenminste niet overdrijft. Als je ze toch anders wilt leren eten zit de truc denk ik vooral in herhalen. Misschien kun je een paar lepels iets eerder uit de pan halen om te proberen en de rest wat langer doorkoken, zodat je in elk geval niet minder groente gaat eten.