Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
veneri schreef:Niet zo zeuren.het gaat wel weer over.waarom altijd zo nodig je recht moeten halen? Kost je meer dan het je op zal brengen.alleen maar verspilde energie en moeite als je het mij vraagt. Gewoon niet meer heengaan.slechte recensie op internet plaatsen om anderen te waarschuwen en gewoon doorgaan met je leven.
Granoek schreef:Nou ik heb zelf een restaurant en dit gelukkig nooit meegemaakt, maar als mensen hier klachten hebben over het eten vind ik het wel fijn als ze dat even komen zeggen.
Ten eerste, als ik het weet kan het voorkomen worden. Ten tweede krijg ik liever de kans dit fatsoenlijk op te lossen (geld terug bijvoorbeeld) dan dat een gast niks van zich laat horen en dan wel allemaal berichten overal gaat plaatsen. Dat komt voor ons dan helemaal uit de lucht gevallen.
Elke restauranthouder doet zijn best om goed te doen, dat moét want anders blijf je niet overeind. Mensen zijn ontzettend veeleisend geworden. Dus ik ben er vrij zeker van dat ook dit restaurant zijn best zal doen om een dergelijk probleem op te lossen.. En zo niet, dan heb je ze in ieder geval de kans gegeven, willen zij deze niet aannemen hebben ze het aan zichzelf.
veneri schreef:Niet zo zeuren.het gaat wel weer over.waarom altijd zo nodig je recht moeten halen? Kost je meer dan het je op zal brengen.alleen maar verspilde energie en moeite als je het mij vraagt. Gewoon niet meer heengaan.slechte recensie op internet plaatsen om anderen te waarschuwen en gewoon doorgaan met je leven.
Caily schreef:Doktersverklaring, bewijs dat je daar bent geweest en dan mogen hun gaan bewijzen dat het hij schild niet is.
Vraag is alleen, wat is je doel om te bereiken? Weg toveren kunnen ze het niet.
Justme_Lisaa schreef:Granoek schreef:Nou ik heb zelf een restaurant en dit gelukkig nooit meegemaakt, maar als mensen hier klachten hebben over het eten vind ik het wel fijn als ze dat even komen zeggen.
Ten eerste, als ik het weet kan het voorkomen worden. Ten tweede krijg ik liever de kans dit fatsoenlijk op te lossen (geld terug bijvoorbeeld) dan dat een gast niks van zich laat horen en dan wel allemaal berichten overal gaat plaatsen. Dat komt voor ons dan helemaal uit de lucht gevallen.
Elke restauranthouder doet zijn best om goed te doen, dat moét want anders blijf je niet overeind. Mensen zijn ontzettend veeleisend geworden. Dus ik ben er vrij zeker van dat ook dit restaurant zijn best zal doen om een dergelijk probleem op te lossen.. En zo niet, dan heb je ze in ieder geval de kans gegeven, willen zij deze niet aannemen hebben ze het aan zichzelf.
Heel netjes van je dat je het fatsoenlijk wil oplossen, maar het is medisch niet aantoonbaar dat het dan ook vanuit jouw restaurant komt. Er kan wel gebeld worden met ziek en misselijkheids verschijnselen, maar niet eisen dat er geld terug kan komen toch.. Anders heb ik de afgelopen maanden teveel betaald, dan ga ik dat vanaf vandaag ook maar doen. Scheelt toch weer op het maandbudget
Veraaaaah schreef:Gewoon contact opnemen met de zaak! Is het trouwens niet algemeen bekend dat sushi 8/10 keer bedorven is?