Over op lenzen, hoe deden jullie dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Over op lenzen, hoe deden jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 00:52

jeetje dat is slecht Britt waar be je heen gegaan? Mijn broer loopt bij een fijne in Utrecht ik kan even voor je vragen waar hij gaat?

Britt_Sisi

Berichten: 8948
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 13:24

Vragen kan geen kwaad haha!

Ik had gister dus die controle, de lenzen passen inderdaad niet goed. Er zijn gekleurde druppels in m'n ogen gedaan zodat hij goed kon zien hoe en wat, dus die lenzen worden aangepast in de hoop dat het dan beter zit. Ook meteen aangegeven dat ik die nieuwe bril niet op kan omdat ik er niet goed door zie en er dus ook niet aan kan wennen.. Een beetje wazig zien oke, maar dit hele beeld is vervormd haha.
Hij zei dat hij wist wat het was, maar niet wist hoe hij het op kon lossen. Hij gaat even overleggen met een andere optiometrist (of hoe dat heet?) En als de nieuwe lenzen er zijn zou hij een oplossing hebben zei die, dus ik ben benieuwd.

Ik vind het maar een gedoe met mijn ogen hoor, het blijft steeds gedoe. Ook heb ik steeds super droge ogen, ook als er niets in zit en ik kan er druppels in doen maar na 2 minuten is het weer droog. Bij de meting kwam er ook een punt verschil uit qua sterkte na een oogdruppeltje er in..

Iemand een paar nieuwe ogen voor me? haha