Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik heb een heel aantal witte vullingen maar nog nooit napijn gehad.. Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
TS, als het echt zoveel zeer doet ligt er misschien nog ergens een zenuw bloot. Ik zou idd vanochtend de tandarts bellen en vragen of je terug mag komen om dit nog eens extra te laten controleren.
Drie kiezen achter elkaar laten vullen is best pittig. Het kan ook zijn dat er daardoor wat spieren in je mond zijn geforceerd (soort spierpijn) en dat kan ook heftig zijn.
magda_90 schreef:Erg he. Volgens mijn oude tandarts had ik een prima gebit, ik ben in november nog APK goedgekeurd. Totdat ik in januari dermate veel kiespijn kreeg en naar een spoedtandarts moest, daar is het balletje gaan rollen dat deze problemen in november er al zeker zaten.
Shenavallie, dat inderdaad het voelt alsof er iets in mijn kies zit wat er niet hoort en alsof mijn zenuw dat eruit werkt (pulserend). Ook heb ik veel last van de plekken waar de verdoving is gezet.
Terwijl ik met de wortelkanaalbehandeling daar helemaal geen last van had. Daar was ik eigenlijk alleen beurs omdat ik 90 minuten met mijn mond open heb gezeten.
Taartje schreef:Cayenne schreef:Ik heb een heel aantal witte vullingen maar nog nooit napijn gehad.. Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
TS, als het echt zoveel zeer doet ligt er misschien nog ergens een zenuw bloot. Ik zou idd vanochtend de tandarts bellen en vragen of je terug mag komen om dit nog eens extra te laten controleren.
Drie kiezen achter elkaar laten vullen is best pittig. Het kan ook zijn dat er daardoor wat spieren in je mond zijn geforceerd (soort spierpijn) en dat kan ook heftig zijn.
Is bij een witte heel normaal omdat die dus gelijk heel hard worden.
Reageren ook langer op warmte en kou.
Ik had er laatst 4 (waarvan 3 witte) en heb ze ook echt vervloekt.
Het zou ook nog kunnen dat je vulling te hoog is, dan kun je ook enorm veel pijn hebben.