Ik ben op zoek naar een legging speciaal voor spataderen. Ik ben in verwachting en heb op mijn onder en boven benen spat zitten. Ik heb nu een panty speciaal voor spataderen maar hij is al stuk en nog een panty te kopen voor €30 vind ik iets te ver gaan als ie snel stuk kan gaan, vandaar dat uk graag een legging wil die hopenlijk langer mee gaat.
Wie heeft hier toevallig ervaring in en weet waar je een redelijk goed legging kan kopen die niet snel stuk gaat?!
Ik werk in een winkel waar we oa. compressiekousen aanmeten. Ik zou toch gaan voor een goede (opgemeten) compressielieskous. Zeker omdat je aangeeft dat je al last hebt van spataderen, goed verzorgen! Je kan er ook na je zwangerschap dragen, is zeker niet slecht voor de benen dus eigenlijk is het nog niet zo weggegooid geld. Er is een methode voor om de strakke kousen gemakkelijker aan te trekken zodat je vermijdt dat je ZE kapot trekt
Ik zou ook compressiekousen aan laten meten, die zijn er ook in zwart inderdaad en zelfs in pantymodel zou je dat graag willen. Maar, ook bij kousen, ik trok ze ook bij patiënten altijd aan met handschoentjes aan. Door je nagels gaan die dingen sowieso snel kapot als je er ietsje te hard aan trekt...
ShenaBell
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 12:09
Aan alleen kouzen heb ik niks want ze zitten ook op mijn boven benen
lizy29
Ik had lange compressiekousen tot bovenkant bovenbeen. Voorzien van hold up. Werken prima en scheelde in ieder geval veel vocht in mijn benen tijdens de warme zomermaanden.
Bij zijn alleen de spataderen niet meer verdwenen dus die sieren mijn benen de rest van m'n leven.
Tijdens mij zwangerschap ook erg veel last van na de zwangerschap weg laten halen en tot die tijd een aangemeten steun panty die gewoon vergoed werd uit de verzekering
Mungbean
Geplaatst: 19-04-18 19:41
ShenaBell schreef:
Aan alleen kouzen heb ik niks want ze zitten ook op mijn boven benen
Ik bedoel ook tot aan je buik. Was er echt blij mee toen ik zwanger waa, scheelde ook veel nachtelijke kramp als ik ze overdag aan deed.