Zodra ik in bed ga liggen, gaat Mn neus dicht. Soms is dat het neusgat van de kant waarop ik lig, en als ik dan omdraai gaat de andere langzaam dicht, en soms allebei. Soms kan ik nog beetje adem. Soms schiet ie helemaal dicht dat er niks meer in en niks meer uit gaat qua lucht.
Ik heb dit niet als ik in mijn kamer op bed zit of op mijn kamer ben.
Ook met dans moeten we soms ontspannen op de grond, zodra ik plat op mijn rug ga liggen schiet mijn neus dicht. Het is dus niet alleen in mijn bed. Ik heb het ook op de bank, in andermans huis zelfs!
Zodra ik ‘s ochtends opsta is het na 5 minuutjes meestal weer open. Maar zodra ik ‘s avonds ga liggen is het er echt BAM gelijk.
Mijn dans docente dacht aan een proliep, dus dat als ik op links lig, iets voor die luchtbuis schuift. Maar de huisarts zag niks en kon niks voorschrijven/tips geven etc. Ik heb het ook als ik lig bij de osteopaat etc.
Hebben meer mensen last van een dichte neus wanneer ze liggen? Het is echt vervelend omdat ik dus elke nacht ook door Mn mond moet ademen en het vreemd voelt als je echt niks kan door je neus.
Banyu
Geplaatst: 18-04-18 10:06
Ik lees dat je verkouden bent. Dan helpt neusspray. Otrivin Duo werkt super!
Trui
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 10:24
Banyu schreef:
Ik lees dat je verkouden bent. Dan helpt neusspray. Otrivin Duo werkt super!
Neuspeay helpt bij mij bij verkoudheid niet.
Maar ik heb dit ook als ik niet verkouden ben. Heb het al JAAAAAAREN als ik ga slapen/liggen.
Ja heb ik. Maar we maken het echt heel regelmatig schoon. MAAR ik heb het dus ook op de dansvloer etc. (Lokaal met alleen muren en een vloer en niet veel ruimte voor huisstof mijt om te nestelen). Dus niet alleen met veel stoffen. Gewoon overal waar ik plat ga liggen.
Edit: dus de huisarts wist het ook niet omdat ik het ook op andere plekken heb. Ik heb speciale neusspray gehad van de HA maar die werkt niet, EN ik heb er een soortvan allergische reactie op. Als ik het spuit gaat Mn neus branden etc en wordt het alleen maar erger
Azmay
Geplaatst: 18-04-18 10:33
Trui schreef:
Hoop het niet :’) wil gewoon vrij kunnen ademen als ik wil inslapen
Overigens ben ik wel op controle geweest bij de KNO arts, die zei dat er niets mis was zover hij kon zien. Let er tegenwoordig ook niet echt meer op, zal wel automatisch door mijn mond ademen dan.