Ik heb zo lang gewacht omdat mijn manager had gezegt dat alles goed zou zijn na die oogdouche. Ja hij heeft ehbo gehad ik niet dan vertouw je erop dat hij er verstand van heeft. En ook mag ik op de vloer geen tel bij mij dragen. Heb er zelf voor gekozen om na werk daar heen te gaan omdat ik wel ff gecheck wilde worden voor de zekerheid. Maar eigenlijk was het zijn taak mij naar de ehbo te brengen. Maar hij leek het niet zo serieus te nemen. Hij zei nog wel hou me op de hoogte, dus gister nadat ik na de ha was geweest geappt en zijn reactie was ook echt wow van 1 druppel.
Dat auto rijden was idd niet mijn beste idee, maar hij had me nog zo naar huis laten rijden ook. Had het overdag met drukte ook nooit gedaan. Deed dit enkel omdat er snachts niemand op de weg is en daarom ook vriendin voor mij laten rijden zij heeft een rode auto dus goed te volgen.
Fijn om te horen dat bij jou alles weer goed was na 3 dagen amaryllis dat geeft hoop.
Geloof dat wij niet eens veiligheidsbrillen hebben niemand gebruikt er ooit een. Wij gebruiken dit spul met doorspoelen van het shake apparaat 1 doseerdop op 1 volle emmer. En daarna nog naspoelen met 1 emmer heet water.