Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:31

Pantykous schreef:
Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan :j

Zo te zien heeft ze heel erg veel laten doen, gewoon een heel ander persoon :oo


https://www.girlscene.nl/artikel/27156-zo-zag-lil-kleines-vriendin-jaimie-er-voor-alle-ingrepen-uit

Persoonlijk vind ik haar nu een kop hebben zoals iedereen, geen uniek gezicht meer.
Gewoon zo'n instagram modekop :o persoonlijk vind ik een uniek gezicht zonder alles zo opgespoten mooier.
Maar goed dat zal wel een generatiekloof zijn. Schijnbaar is het mode nu onder jonge meiden, hun eigen keuze.
Maar waarom als je al leuk eruit ziet, zoveel aan jezelf veranderen op jonge leeftijd?
Hoe ziet zo'n hoofd eruit als ze werkelijk 40 / 50 zijn vraag ik mij dan af. Volgens mij krijg je dan totaal niet naturel plastik fantastic :=

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:35

PSvanLot schreef:
Het ligt er gewoon totaal aan hoe het gedaan wordt. Ik heb traangootjes, frons, kraaienpootjes, voorhoofd en geen mens die het ziet. Half april mijn frons en voorhoofd bij laten werken.

Lippen begin ik niet aan, dat vind ik altijd teveel zichtbaar.


En ook lippen zie je niet als je t met mate doet ;) aan mij ziet niemand het die t niet weten. Maar zelf zie ik t verschil wel met fotos van vroeger.

Overigens even in het algemeen: sommige dingen kunnen je smaak niet zijn, maar ik vind het altijd wel bizar hoe het dan blijkbaar ineens normaal is om mensen hun uiterlijk af te zeiken :o

Pantykous

Berichten: 10496
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 15:14

listiglistje schreef:
Pantykous schreef:
Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan :j

Zo te zien heeft ze heel erg veel laten doen, gewoon een heel ander persoon :oo


https://www.girlscene.nl/artikel/27156-zo-zag-lil-kleines-vriendin-jaimie-er-voor-alle-ingrepen-uit

Persoonlijk vind ik haar nu een kop hebben zoals iedereen, geen uniek gezicht meer.
Gewoon zo'n instagram modekop :o persoonlijk vind ik een uniek gezicht zonder alles zo opgespoten mooier.
Maar goed dat zal wel een generatiekloof zijn. Schijnbaar is het mode nu onder jonge meiden, hun eigen keuze.
Maar waarom als je al leuk eruit ziet, zoveel aan jezelf veranderen op jonge leeftijd?
Hoe ziet zo'n hoofd eruit als ze werkelijk 40 / 50 zijn vraag ik mij dan af. Volgens mij krijg je dan totaal niet naturel plastik fantastic :=


Ik moet er niet aan denken maar het is gewoon goed gedaan vind ik :j

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:16

Ik vind die jonge meiden die van alles laten doen alleen maar ouder lijken....

Raineri
Berichten: 6280
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:21

Popstra schreef:
Ik vind die jonge meiden die van alles laten doen alleen maar ouder lijken....


Oke.

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:28

Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu

Amber_anne

Berichten: 6951
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:55

Popstra schreef:
Ik vind die jonge meiden die van alles laten doen alleen maar ouder lijken....


Ben het met je eens hoor, snap ook wat je bedoelt

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:01

Ik denk dat de jukbeen fillers vaak die look geven. Ik heb nog maar weinig jukbeen fillers die niet het typisch gezicht geven die ik hierboven zie (behalve als er echt weinig is ingespoten).

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:35

Pantykous schreef:
Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan :j



Mooi?!? Vind haar echt geen mooie vrouw met die enorme lippen.
En der jukbeenderen zijn zo enorm.


Ik denk dat ik nooit iets zou laten doen (mits ik er last van krijg mijn moeder heeft bijvoorbeeld der oogleden laten liften, te veel aan vel weg gehaald maar die had er last van).

Maar als het subtiel zou zijn vind ik het nog wel mooi (zoals die lippen hier in het topic) maar vind heel veel tv mensen zo... Zo te veel.

Zoals Kylie Jenner die heeft nog maar 1 gezicht zo jammer dat meisje is zo vreselijk jong.

Raineri
Berichten: 6280
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:51

Tussen mooi gedaan en het hebben van veel fillers zit natuurlijk een verschil. Bij Jamie Vaes is het mooi gedaan, ze heeft alleen waarschijnlijk aandelen bij die kliniek. Wanneer het mooi is gedaan en je arts je goed adviseert over de hoeveelheid, hoeft het niet eens zichtbaar te zijn.

Bij mij ziet niemand dat ik fillers heb, terwijl ik er bijna meer in heb laten spuiten maar mijn arts mij dit afraadde met de woorden: “dan worden je lippen zwembandjes.”

Voor de meiden waarbij het zichtbaar is: tsja, eigen keuze. Het wordt vanzelf opgenomen in je lichaam weer gelukkig.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:03

Interessant topic! Ik overweeg wat botox tegen mijn voorhoofd en fronsrimpeltjes. Niets ernstigs te zien nu nog maar dat wil ik ook graag zo houden. Ben nu zwanger, maar als ik straks met borstvoeding gestopt ben dan ga ik het gewoon eens laten doen en hoop ik op eem frisse kop na al die gebroken nachten. :=

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:48

Zit net naar Patricia Paay op tv te kijken. Die is ook aardig bij gespoten. Het is absoluut niet lelijk maar omdat je haar al zo lang kent wel erg opvallend.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:50

Patty Brard al gezien laatste tijd?

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:02

Ik denk ook dat je gewoon stiekem erin rolt en steeds een piepklein stapje verder gaat. En dan ineens ben je veel te ver gegaan.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:04

Mary Borsato is ook een voorbeeld van over de top. Past gewoon niet bij de leeftijd. Ik vind mooi oud rimpelig worden helemaal niet lelijk.

Amber_anne

Berichten: 6951
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:29

blokje schreef:
Mary Borsato is ook een voorbeeld van over de top. Past gewoon niet bij de leeftijd. Ik vind mooi oud rimpelig worden helemaal niet lelijk.



Jeetje had haar nooit gezien maar schrik er wel van. Haar nek is ook niet mee gedaan dus dan zie je nog meer verschil

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:40

Popstra schreef:
Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu


Dat vind ik dus precies zo... van die grote oma borsten omhoog geknoopt haha

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:58

Popstra schreef:
Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu


Tja maarja zij vinden jou misschien wel eruitzien als een saai muurbloempje.. dat hou je toch, smaken verschillen!

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:00

Och als je er gelukkig van wordt zeer zeker doen! Jouw lijf, jouw leven.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:08

PSvanLot schreef:
Och als je er gelukkig van wordt zeer zeker doen! Jouw lijf, jouw leven.


_/-\o_

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:51

WesternWay schreef:
Popstra schreef:
Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu


Tja maarja zij vinden jou misschien wel eruitzien als een saai muurbloempje.. dat hou je toch, smaken verschillen!
als mensen denken dat je maar fillers in je smoeltje moet spuiten om vooral niet saai te zijn dan is dat wel een beetje sneu natuurlijk :') maar inderdaad smaken verschillen.

Pantykous

Berichten: 10496
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:52

Dat is toch niet wat ze zegt? Nare sneer vind ik dat.

Waarom wel een piercing en geen filler? Dient allemaal om onszelf mooier/beter/anders te maken, en waar de grens ligt tussen mooi/gezond of niet is ten eerste smaak en ten tweede een grijs gebied.

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:54

Is geen sneer joh. In ieder geval niet mijn bedoeling.Iedereen moet zelf weten wat die doet. Echter vind ik het gewoon zonde dat die piepjonge meiden daar al zo mee bezig zijn terwijl het daadwerkelijke ,,verval,, pas na je 40e begint. Ik weet tijden veranderen maar ik weet zeker dat al die meiden ook prachtig zijn zonder.

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:28

Popstra schreef:
Is geen sneer joh. In ieder geval niet mijn bedoeling.Iedereen moet zelf weten wat die doet. Echter vind ik het gewoon zonde dat die piepjonge meiden daar al zo mee bezig zijn terwijl het daadwerkelijke ,,verval,, pas na je 40e begint. Ik weet tijden veranderen maar ik weet zeker dat al die meiden ook prachtig zijn zonder.


Je kan het verval proberen te verminderen door vroeger
te beginnen. Mijn vervelende frons is ook veel minder na de uitwerking
van botox, dan voor ik het liet doen :)

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:17

Popstra schreef:
Is geen sneer joh. In ieder geval niet mijn bedoeling.Iedereen moet zelf weten wat die doet. Echter vind ik het gewoon zonde dat die piepjonge meiden daar al zo mee bezig zijn terwijl het daadwerkelijke ,,verval,, pas na je 40e begint. Ik weet tijden veranderen maar ik weet zeker dat al die meiden ook prachtig zijn zonder.



Borstjes,badpakjes,smoeltjes.. ik weet natuurlijk niet hoe je irl praat maar je komt juist een beetje afgunstig over. Ze plaatsen dagelijks fotos op insta, nou en :+

Verder staat er in de OP al een stukje onderin over waar het topic voor dient.

Ik krijg vragen per pb over lippen:

Dit is voor en na, ik doe 1x per jaar bij faceland.
Afbeelding