Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:25

Suzanne F. schreef:
Dat staat op Instagram dacht ik.

Ga ik daar even zoeken, dank je!

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:30

Ik ben vandaag bij een hele fijne arts in Veldhoven geweest. Ik wilde vooral een oriënterend gesprek en vooral goed samen kijken naar de mogelijkheden. Ze had een hele duidelijke visie en kon heel goed uitleggen waarom bepaalde behandelingen geen goed idee zijn bij mijn type huid en type gezicht.

Ze raad me aan om een profhilo behandeling te doen. Hier moet ik van haar eerst thuis eens over nadenken en wat informatie over opzoeken. Het klinkt heel mooi en ben mezelf er nu in aan het verdiepen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 08:26

Is er al iemand in dit topic die Profhilo heeft gedaan? Ik zou ook wel een opfrissing willen.. Microneedling schijnt ook wel op te frissen... En ik ga me steeds meer storen aan mn kalkoenennekje.. (die niemand nog ziet, maar ík weet t :') )

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:26

Cer schreef:
Is er al iemand in dit topic die Profhilo heeft gedaan? Ik zou ook wel een opfrissing willen.. Microneedling schijnt ook wel op te frissen... En ik ga me steeds meer storen aan mn kalkoenennekje.. (die niemand nog ziet, maar ík weet t :') )


Ik ga het doen over een paar weken. Vind de informatie die ik er van terug kan vinden op internet bijzonder interessant en mooie resultaten geven.

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:14

Ik wil het ook gaan doen. Ik denk over 2 maanden.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:18

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:18

PSvanLot schreef:
Ik ga het doen over een paar weken. Vind de informatie die ik er van terug kan vinden op internet bijzonder interessant en mooie resultaten geven.

Ja dat las ik.. :) Dus ik was benieuwd of er al iemand geweest was :j

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:26

Ik kon het in het topic niet terugvinden met de zoekfunctie, had er ook al naar gezocht.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:30

Ik heb het gehad, vorige week. Dus het is nog niet zichtbaar (denk ik...) Het schijnt over 2 a 3 weken te gaan werken, maar er is nadrukkelijk gezegd dat je vier weken na je eerste behandeling het nog een keer moet doen, anders was het amper effectief. Daarna elke 6 tot 8 maanden.
Ik loer natuurlijk elke dag in de spiegel, haha!
Ik heb ook fillers vorige week gehad dus het is ook wat lastig om te zien wanneer de Profhilo zijn werk doet.
Het waren aan elke kant van het gezicht 5 prikjes. Sommige waren venijnig maar heel kortdurend. Geen blauwe plekken, wel rode puntjes en een beetje bloed.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoor!

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:33

Kennis van mij (68) heeft het toen ook bij mijn pc laten doen, dat was heel mooi geworden en zij had echt een wat oudere maar vooral doffe huid, vooral dat laatste is extreem verbeterd. Heel mooi om te zien.

Maar ben ook benieuwd naar effecten bij meerdere mensen.

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:33

Wat ik aan de foto's zie frist het je huid best wel wat op.

Mag ik vragen wat je per behandeling kwijt bent? Prijzen lopen best uiteen zie ik op internet. Waar ik gisteren ben geweest is behoorlijk prijzig.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:35

Tuurlijk mag je vragen wat het kost, maar omdat ik ook fillers had weet ik het losse bedrag niet :+
het staat wel op de site van Faceland denk ik hoor. Ik weet wel dat de tweede behandeling na 4 weken 250 euro bij Faceland Groningen kost.
Ik hoop dat die idd effectief is en dat het geen handig marketing verhaal is dat je na 4 weken nog een keer moet :o

Het is niet echt een filler maar er moet wel wat meer volume gaan ontstaan aldus de arts die er heel enthousiast over was en met passie over de mooie resultaten vertelde.
Overigens wou zij in tegenstelling tot Dermaclinic waar ik eerst kwam geen Radiesse gebruiken, omdat dat niet meer te fiksen valt als je bloedvaatje raakt of zoiets.

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:46

Mijn kliniek zei ook na 4 weken nog een keer en daarna tussen de 6 maanden en een jaar.

Ze vertelde dat de hyaluronzuur vocht aantrekt en daardoor fijne lijntjes verminderd. Zij deed het echt regelmatig en kreeg er ook steeds meer aanvragen voor nadat mensen het bij een ander gezien hebben. Het geeft een fris uiterlijk.

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:28

Faceland is zo te zien de goedkoopste met Profhilo.

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:43

Suzanne F. schreef:
Faceland is zo te zien de goedkoopste met Profhilo.


Bij de grotere klinieken maakt het elkaar allemaal niet zo zag ik. Bij de kliniek waar ik was kost een behandeling €325.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:14

Zoooo de lipjes zitten erin. Net effe in mijn pauze. Met tandartsenverdoving. Viel dus echt heel erg mee.

1 ml juvederm.

Zwelling valt nu nog mee. Vind het nu al mooi.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:23

Is er trouwens iemand hier die zich afvraagt hoe het daadwerkelijk gaat met fillers en Covid-vaccins ? := Ik denk zo heel af en toe 'nou.. ik hoop dat t meevalt :') '

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:55

NatasjavE schreef:
Zoooo de lipjes zitten erin. Net effe in mijn pauze. Met tandartsenverdoving. Viel dus echt heel erg mee.

1 ml juvederm.

Zwelling valt nu nog mee. Vind het nu al mooi.


Oh wat fijn! Ik wil denk ook met tandartsverdoving, lijkt me toch net even wat prettiger.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:57

Cer schreef:
Is er trouwens iemand hier die zich afvraagt hoe het daadwerkelijk gaat met fillers en Covid-vaccins ? := Ik denk zo heel af en toe 'nou.. ik hoop dat t meevalt :') '


Aangeraden wordt om er tenminste 2 weken tussen te laten zitten. Tenminste….dat heb ik ergens gelezen. Ik geloof op de NOS site.

Hoop ook dat het meevalt. :')

Popstra
Berichten: 13753
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 15:53

Cer schreef:
Is er trouwens iemand hier die zich afvraagt hoe het daadwerkelijk gaat met fillers en Covid-vaccins ? := Ik denk zo heel af en toe 'nou.. ik hoop dat t meevalt :') '

Ik ben maandag gevaccineerd en heb (nog)geen gezwollen kop of lippen.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:19

Mijn rokerslijntjes zouden ongeveer de zelfde tijd opnieuw moeten als wanneer ik ongeveer mijn vaccinatie krijg... dus de lipjes stellen we voor de zekerheid maar even uit als dat echt zo uit blijkt te komen :')

Al moet ik zeggen... het zit er nu bijna al een jaar in en ik vind ze nog steeds erg mooi. Had verwacht dat het sneller weg zou gaan eigenlijk.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:43

Lippen zijn erg mooi geworden vind ik. Zwelling is zo goed als weg(volgens mij helemaal maar kon 2 weken duren)

Kinderen hebben me goed uitgelachen kan ik je zeggen. Oh mama wat lelijk. Maar ik snap het wel. Dag 1 was het ook echt een beetje van uhm…tja. Duckface. :') echt een beetje to much.

Maar nu ziet het eruit als mijn lippen van 15 jaar terug.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:58

Ik had dat ook, 2 dagen zwelling... maar ik zwel altijd overal van op :')

Popstra
Berichten: 13753
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:30

Zwelling van word echt nog veel minder. Naar 2 weken zie je eigenlijk pas het resultaat en daarna word het zelfs nog wat minder en denk je ach, had nog wel meer in gemogen. :D

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:55

Ja vaak wel ja. Dan denk je na een week: zo is het mooi. Maar dan loopt het nog wat verder terug.

Ik ga maandag weer. Pffff zie er wel beetje tegenop hoor.