Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:21

NatasjavE schreef:
Fijn dat het weer achter de rug is Susanne

Ik was heel blij met mijn tandartsenverdoving…..
Doe ik de volgende keer weer. Want die lippen vind ik echt wel heel mooi geworden.

Hoe lang doen jullie ongeveer met jullie lipfiller?


Ik ging nu na 7 maanden om bij te werken. Maar zat nog prima filler in, puur om de vorm mooi te houden is nu wat bijgewerkt.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 21:09

Ivm corona is m'n lipfiller nu een jaar geleden en eigenlijk nog mooi. De onderlip iets asymmetrisch maar daarvoor plan ik nog niets in.

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:31

Elin_ schreef:
Pantykous schreef:
Hebben jullie ervaring met profielcorrectie? Ik wil graag fillers in de kaaklijn en eventueel kin, maar weet nog niet goed waar te zetten.

Stille meelezer. Hierzo ook benieuwd welke klinieken. Vooral voor faceslimming / kaak

Ik herhaal hem even. Inmiddels een aantal klinieken gevonden, maar ik ben een leek op dit gebied.


Art de la beauté
House of Bratz
Oran aesthetics

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:13

Ik heb ervaring met de bovenste 2 en zijn allebei goed en betrouwbaar. Ene in Best bij Eindhoven en de andere zit in Rotterdam (of Amsterdam hebben ze ook een locatie).

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:32

Nou de zwelling trekt al wat weg, ik zie er weer enigszins toonbaar uit. Op de blauwe plekken na dan.

Ik zal nog even moeten wachten met de Corona vaccinatie las ik. Minimaal 2 weken moet er tussen zitten. Iemand hier al gevaccineerd en iets ervaren qua bijwerkingen met de fillers?

Desi_2409

Berichten: 899
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 17:36

Eind maart fillers gezet, vandaag vaccinatie, niets geen problemen, zwelling oid

Popstra
Berichten: 13746
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:33

Ik ook, april fillers gehad en half mei vaccinatie. Niks veranderd

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:37

Ik heb een afspraak gemaakt voor in september, kaaklijn fillers en botox in m’n frons. Ik heb nog geen rimpels of frons groef maar ik voel dat het eraan zit te komen if that makes sense. Beter voorkomen :j

Traangoot zou ik ook wel willen maar rustig beginnen.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:58

Heeft iemand ervaring met een (bovenste) ooglid correctie? Cosmetisch ziet het er nog prima uit maar ik merk dat ik steeds meer druk krijg op mijn ooglid, vooral s' avonds, waardoor ik mijn ogen echt moet sperren. Daardoor begint er nu ook een frons rimpel en die ontwikkeling wil ik ook vermijden :') Ingrepen bij ogen vind ik best spannend (vooral ook omdat ik blij ben met mijn oogvorm) maar misschien is dat onterecht?

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:04

Ben je er al eens mee naar de kliniek geweest? Mijn man heeft hetzelfde en die werd eigenlijk geadviseerd het op te lossen met botox boven de wenkbrauwen.
Dat heeft hij niet gedaan want hij heeft iets tegen botox. Maar misschien helpt het bij jou?

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:12

Rytir schreef:
Heeft iemand ervaring met een (bovenste) ooglid correctie? Cosmetisch ziet het er nog prima uit maar ik merk dat ik steeds meer druk krijg op mijn ooglid, vooral s' avonds, waardoor ik mijn ogen echt moet sperren. Daardoor begint er nu ook een frons rimpel en die ontwikkeling wil ik ook vermijden :') Ingrepen bij ogen vind ik best spannend (vooral ook omdat ik blij ben met mijn oogvorm) maar misschien is dat onterecht?


Ja gehad toen ik 27 was. Maar hier was het vooral een genetisch dingetje. Overhangende oogleden zit in de familie en ik ben er heel blij mee dat ik het heb laten doen toen. Ene oog was ook erger dan de andere en toen is het mooi gelijk gemaakt. Of het echt nut heeft moet je laten beoordelen in een kliniek. Het ligt er eraan waar het vandaan komt. Komt het echt van een teveel aan huid boven je oog dan kan dit met een ooglidcorrectie simpel opgelost worden. Maar soms komt het vanuit het voorhoofd en dan los je het niet op daarmee. Ik zag dat het wel steeds goedkoper werd, vroeger betaalde je er veel meer voor. Nu is het een vrij simpele ingreep onder plaatselijke verdoving.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:42

Ik ben nog niet naar een kliniek geweest. Ik stoor mij er al even aan maar ik merk een soort drempel bij mijzelf, wat eigenlijk nergens op slaat. :D Corona, ik ben pas 38, enge ingrepen bij je ogen... Thanks voor jullie berichten, ga toch maar eens een afspraak inplannen. Kijken en luisteren kan altijd, snijden of spuiten kan later :Y)

Popstra
Berichten: 13746
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:48

Als je wat paginas terug kijkt hier dan zie je wat ervaringen met ooglid correcties incl voor en na fotos

Popstra
Berichten: 13746
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:50

Popstra schreef:
Ik heb enkel dat de littekens nog wat donker roze zijn maar geen zwellingen meer. En dat is maar kort geleden gedaan. Ik was na de ingreep wel een kleine 2 weken van pimpelpaars naar groen en geel..je moet er even de tijd voor nemen maar na 2 weken was ik alweer toonbaar.

Ik wilde het al een paar jaar want het werd echt lodderig en de ene kant hing veel verder over dan de andere kant. maar schoof het steeds vooruit. Nu denk ik had ik het maar eerder gedaan. Het is nu mooi symetrischer en als ik moe ben eind van de dag dan zien mijn ogen er nog fris open uit. Dat was daarvoor wel anders plus mijn mascara niet vlekt.
Hier is mijn voor (links) en na foto;

[ [url=m/FhoDpp.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze is van vandaag;

[ [url=m/tVvfSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nog makkelijker, ik ik quote het ev en voor je

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 07:44

Rytir schreef:
Heeft iemand ervaring met een (bovenste) ooglid correctie? Cosmetisch ziet het er nog prima uit maar ik merk dat ik steeds meer druk krijg op mijn ooglid, vooral s' avonds, waardoor ik mijn ogen echt moet sperren. Daardoor begint er nu ook een frons rimpel en die ontwikkeling wil ik ook vermijden :') Ingrepen bij ogen vind ik best spannend (vooral ook omdat ik blij ben met mijn oogvorm) maar misschien is dat onterecht?


Ja, ik heb het pas laten doen.
Ook geen Cosmetische klachten (dacht ik voor het zien van de voor- en na foto :') )
Vooral veel hoofdpijn in de avond, continu wenkbrauwen optrekken. Etc...
Keer botox gedaan voor de lift, maar de afname hoofdpijn etc was minimaal. Die pc verwees mij toen ook door voor een 'echte' ooglidcorrectie. Botox en plexr die hij zelf aan biedt zouden onvoldoende resultaat hebben gaf hij aan.

En nu tijdje later nog steeds super blij mee.
Geen hoofdpijn meer, de diepe groef van het optrekken op mijn voorhoofd is weg... en het ziet er ook beter uit, al dacht ik zelf dat je niks kon zien er van :+ maar achteraf zag je het wel duidelijk.

Ik heb het door Leon v Adrichem laten doen bij de velthuis kliniek. Vooraf hele duidelijke uitleg, fijn personeel, en mooi resultaat. Ik heb het onder plaatselijke verdoving laten doen en dat was echt a piece of cake. Binnen 20min reed ik weer terug naar mijn uitslaap plekje.
En ondanks dat littekens bij mij de eerste 2 jaar altijd heel donker kleuren en ik geen kraaienpootjes had om ze in te verbergen :')
Zie je het nu al bijna niet meer.
Kortom... zou het zo nog een keer laten doen.

Voor- en na:

Afbeelding

Popstra
Berichten: 13746
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:54

Ben er ook zo blij mee. En de ingreep is inderdaad achteraf een piece of cake. Kan het iedereen aan raden die om welke reden dan ook zn oogleden iet wat in de weg zitten

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:23

Heel mooi Alsemgeest! Dat zal een hele verbetering zijn voor je. En ziet er prachtig uit.

Ik zag laatst iemand met echt overhangende oogleden en ze wilde het wel laten doen maar durfde niet. Nou zij zou pas echt profijt hier van hebben. Het waren echt duidelijk flappen vel die overhingen. Ik heb geprobeerd haar te overtuigen dus ik hoop dat ze het toch doet.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:49

Bedankt voor alle ervaringen, dat maakt het toch minder spannend. Bij mij hangen ze er net zo bij als bij jou c_alsemgeest, ene kant ook iets meer dan de ander en idd 's avonds optrekken waardoor een fronsrimpel (terwijl ik eigenlijk verder nauwelijks rimpels heb) en hoofdpijn. Wauw wat is het mooi bij jou! Ik ga maar eens een afspraak plannen, ik wil mijn oogopslag terug :D

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:47

Heeft iemand hier wel eens een wenkbrauwlift laten doen ? Ik heb Plexr gehad, heeft niets geholpen, bovenooglidcorrectie is het te weinig voor, mijn cosmetisch arts mompelde iets van wenkbrauwlift, omdat ook wenkbrauwlift botox niets hielp.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:28

hahahatsjoe schreef:
Heeft iemand hier wel eens een wenkbrauwlift laten doen ? Ik heb Plexr gehad, heeft niets geholpen, bovenooglidcorrectie is het te weinig voor, mijn cosmetisch arts mompelde iets van wenkbrauwlift, omdat ook wenkbrauwlift botox niets hielp.


Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen :o

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 12:37

Ik heb sinds 3 dagen Botox in mijn fronsrimpel en ben zo blij :') kan nog steeds een beetje fronsen maar het inwerken duurt natuurlijk een paar dagen. Zie in ieder geval al een duidelijk verschil! Vertrouw er op dat het enorm gaat helpen tegen mijn hoofdpijn :j

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:29

Nu een groot dit van NL gevaccineerd is...

Heeft een van jullie bijwerkingen gehad van Pfizer en eventuele fillers?
Dat is toen aangegeven als mogelijke bijwerking... maar ik heb veel mensen in mijn omgeving met fillers (soms zelfs een paar dagen voor de vaccinatie gezet :') ) en tot nu toe geen gekke dingen gehoord gelukkig. Maar vroeg mij af of jullie nog wat hadden gehoord?

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 18:51

Nee, niks gehoord en niks ervaren. Heb prik 1 van Pfizer er al in zitten.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 20:51

Ja ik heb ze volgende week beide...
Maar hoor ook niets uit mijn omgeving. Wel meerdere andere bijwerkingen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:15

c_alsemgeest schreef:
Ja ik heb ze volgende week beide...
Maar hoor ook niets uit mijn omgeving. Wel meerdere andere bijwerkingen.


Hoe bedoel je beide?