Volgens mij vraag ik alleen naar waar zulke broeken te koop zijn, en niet naar de mening van mensen. Snap niet zo goed waarom mensen altijd de nood hebben om toch te moeten reageren ook al hebben ze geen antwoord op de gestelde vraag.
Voor de mensen met tips: Dank!!!!
Kiwipitje
Geplaatst: 05-04-18 13:58
Needje schreef:
Tja onnodige opmerkingen zouden ze van mij ook mogen verbieden.
Edit: Zie nu net dat je highwaist wilt, beide links die ik stuurde zijn geen high waist.
Rena100
Geplaatst: 05-04-18 14:03
Ik zou willen dat ik ze aan kon, maar heb daar echt een te dikke (en niet afgetrainde) reet voor haha. Dat staat voor geen meter, als jij het wel wil/en kan hebben gewoon lekker doen joh, niks van aantrekken van die opmerkingen.
Nou ja zeg... Kan iedereen gewoon even zijn mening voor zich houden, en zich beperken tot een antwoord op de vraag van TS.
Het feit dat we in Nederland mogen zeggen wat we willen, maakt nog niet dat je het ook altijd overal maar moet DOEN Prima als je dit niets vind, maar is het nu zo moeilijk om dat voor je te houden. Wat heeft TS er aan? Wat heb je er zelf aan??
Echt....tenenkrommend dit.
future_vet
Geplaatst: 05-04-18 15:21
Needje schreef:
Op een of andere manier kan ik bij Gymshark er dus geen een vinden met die plooitjes...
Geen plooitjes nee, maar wel highwaisted en zeer ondersteunend voor de billen