Drukplekken, niet gevoelig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Drukplekken, niet gevoelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 13:12

Hallo bokker dames,

Ik dacht op bokt zitten zoveel vrouwen die weten vast wel iets. Ik krijg namelijk drukplekken aan de zijkanten waar mijn BH's zitten. Mijn BH's zitten fijn, doen geen pijn, jeuken niet oid. Ik heb er 3 die bij iemand aan huis zijn gekocht en opgemeten (70D) die waren wat duurder. En een paar van goedkopere merken (waarvan ik er maar 1 nog aan heb) die zijn dus nog in mijn "oude" maat (75C) maar die zitten wel prima. Ik weet niet van welke ik het nou precies krijg maar de plekken worden nu wel erg donker en opvallend maar ze doen geen pijn. :+

Heb echt geen lastige boobs maar bij mijn figuur verwacht niemand 70D (eerder 80 qua omtrek zeg maar). Maar het is toch echt maar 72 cm oid met een meetlint.

Ben dus benieuwd of meer mensen dit hebben en wat die gedaan hebben???

zonnebloem18

Re: Drukplekken, niet gevoelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:44

Hoe lang heb je ze al? Ik merk dat sommige BH's eerst nog soepel moeten worden, daar gaat vaak wel een tijdje overheen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:53

Ik heb dat ook wel eens. Maar dat zijn vaak de BHs die echt niet goed zitten bij mij.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:12

Ik ''had'' hetzelfde, een hele lange tijd met verkeerde BH maat rondgelopen (te grote omvang, kleine cup), en na een fatsoenlijke BH pas sessie bij een speciaalzaak van 85D naar 75F/G gegaan. Ik kreeg ook drukplekjes, maar inderdaad geen pijn. Ik denk dat het gewoon eraan ligt dat mijn BH nu echt steun biedt. Mijn oude BH's gaven dat namelijk helemaal niet. En eerlijk, ze hebben er nog nooit zo goed uitgezien onder een shirtje :D

Mijn visie? Het doet geen pijn, ik krijg geen wondjes, het jeukt niet en mijn borsten krijgen eindelijk de steun die ze nodig hadden. Waarom zou ik het veranderen? Ik krijg ook snel drukrandjes van naden van spijkerbroeken of sokken, ook geen probleem :)