Op de foto lijkt het wel mee te vallen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Kan je er goed op lopen? Anders kan je nog bang zijn voor een breukje of scheurtje in je scheenbeen.
Anders arniflor erop en geduld hebben.
bigone schreef:Best bultje, heb je flink gekoeld en wat hoger gehouden??
fannetje schreef:Suzanne F. schreef:Kan je er goed op lopen? Anders kan je nog bang zijn voor een breukje of scheurtje in je scheenbeen.
Anders arniflor erop en geduld hebben.
Ik zou dan eerder denken aan het kuitbeen, aangezien het aan de buitenzijde zit.
TS: als je er op staat, is het dan pijnlijk? En dan precies op 1 plek?
Wil je het zeker weten toch even HA raadplegen.
Jannickee schreef:Ik heb 3 week geleden ook een trap gehad van een paard, zeer pijnlijk idd! Ik zou het nog even aanzien en anders voor de zekerheid naar de HA?
Zo zag mijn been er na 2 weken nog uit, stomme beesten
[ [url=m/oAVWD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
ODonoghue schreef:Lijkt me geen breuk als je er normaal op kan lopen, maar er loopt vanalles over je scheenbeen (zenuwen, bloedvaten) dus geen wonder dat het pijn doet!
Ik zou persoonlijk even naar de HA
Judigno schreef:ODonoghue schreef:Lijkt me geen breuk als je er normaal op kan lopen, maar er loopt vanalles over je scheenbeen (zenuwen, bloedvaten) dus geen wonder dat het pijn doet!
Kan best hoor! Ik loop al dik 1,5 jaar met een gebroken kuitbeeniemand opperde het kuitbeen zag ik.
TS: Ik zou even naar de HA gaan!
ODonoghue schreef:Judigno schreef:Hartstikke gebroken. Heb in september 2016 een open beenbreuk opgelopen door een val met paard. Scheenbeen en kuitbeen volledig doormidden. Scheenbeen is redelijk goed hersteld. Kuitbeen helaas niet.
Jeetje, wist niet dat dat kon, zo leer je nog eens wat. Heb je er last van?
ODonoghue schreef:Lijkt me geen breuk als je er normaal op kan lopen, maar er loopt vanalles over je scheenbeen (zenuwen, bloedvaten) dus geen wonder dat het pijn doet!
anjali schreef:Als je er nog op kunt staan\lopen dan is het in elk geval niet gebroken.